رئیس اداره ارشاد شهرستان خاش:

هنرمندان و فعالان فرهنگی معروفات را در جامعه رواج دهند

«تیمور کرد» گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی، افراد نخبه و عالم و دیندار باید در جهت رشد و اصلاح فرهنگ ناب اسلامی معروفات را در جامعه رواج دهند.
کد خبر: ۳۴۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ - 27April 2019

هنرمندان و فعالان فرهنگی معروفات را در جامعه رواج دهند«تیمور کرد» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: هنرمندان و فعالان فرهنگی، افراد نخبه و عالم و دیندار باید در جهت رشد و اصلاح فرهنگ ناب اسلامی معروفات را در جامعه رواج دهند.

تیمور کرد افزود: برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با شیوه‌ها و الگوهای ناب اسلامی هدایت بخش بوده و افراد جامعه اسلامی را به سمت انجام کارهای خیر و حسنه سوق می‌دهد.

وی اضافه کرد: فعالان فرهنگی و هنری باید فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی را به سمتی ببرند که ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی به دنیا معرفی بشود.

کرد بیان داشت: فعالیت هنرمندان و فعالان فرهنگی و همه افرادی که برای اسلام و انقلاب دل می‌سوزانند باید در راستای اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری باشد تا جامعه از انحرافات دور بماند.

رئیس اداره ارشاد شهرستان خاش متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر اهمیت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارند لذا بهترین معروف به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب و دوران هشت سال جنگ تحمیلی و ادامه راه شهیدان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار