رییس دایره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار کرمانشاه:

تدوین خاطرات خطر تحریف ارزش‌های دفاع مقدس را کم می‌کند

«آذر آزادی» گفت:جمع آوری و تدوین خاطرات کسانی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  تاثیر گذار بوده‌اند و خود در شکل گیری حوادث مهم این استان نقش داشته اند  می‌تواند خطر تحریف و یا کم رنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس را در آینده بسیار کمتر کند.
کد خبر: ۳۴۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 27April 2019

جمع آوری و تدوین خاطرات، خطر تحریف ارزش های دفاع مقدس کم می کند«آذر آزادی» رییس دایره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: جمع آوری و تدوین کتاب‌هایی با موضوع نقش زنان استان در دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین اقدامات این دایره در حوزه زنان می‌باشد.

آزادی با اشاره به خطر تحریف وقایع تاریخی دفاع مقدس در آینده یادآور شد: جمع آوری و تدوین خاطرات کسانی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاثیرگذار بوده‌اند و خود در شکل گیری حوادث مهم این استان نقش داشته‌اند  می‌تواند خطر تحریف و یا کم رنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس را در آینده بسیار کمتر کند.

رییس دایره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه این دایره از سال 93 تا کنون اقدام به جمع آوری خاطرات زنان استان در حوزه پشتیبانی جنگ، امداد رسانی، زنان جانباز و ایثارگر، زنان مرزنشین و ... کرده است، گفت: در این رابطه خاطرات «زهره قمری» از زنان فعال پشتیبانی کرمانشاه در دوران دفاع مقدس با عنوان رویاهای نیلگون در مرحله تدوین نهایی قرار دارد.

وی به گوشه‌هایی از خاطرات این کتاب اشاره و گفت: رویاهای نیلگون روایت زنی است که زندگی و رویاهای خود را وقف انقلاب و دفاع مقدس کرد سرگذشتی جذاب و شنیدنی که به قلم«سکینه محمدی» و در روایتی به سبک مستند داستانی به رشته تحریر درآمد است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها