سردار پورجمشیدیان:

کار پاک‌سازی و رفع آلودگی شهر پلدختر تا هفته آینده به اتمام می‌رسد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: رفع آلودگی در شهر پلدختر و روستا‌های اطراف در حال انجام است و تا هفته آینده کار پاک‌سازی و رفع آلودگی مناطق مذکور انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ - 27April 2019

کار پاکسازی و رفع آلودگی شهر پلدختر تا هفته آینده به اتمام می‌رسدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه درباره اقدامات انجام شده این نیرو در مناطق سیل زده، اظهار داشت: یگان‌های ویژه نیروی زمینی سپاه در استان‌های سیل زده خوزستان، لرستان، گلستان و سیستان و بلوچستان مشغول امداد رسانی به سیل زدگان و محکم کردن و ترمیم سیل بند‌ها هستند تا خسارت‌های احتمالی را به حداقل برسانند؛ البته در لرستان وضعیت به یک ثبات نسبی رسیده و در خوزستان نیز تلاش می‌کنیم تا با ترمیم سیل بند‌ها وضعیت نسبتا پایداری را ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ساز و کار نیروی زمینی سپاه برای پاکسازی و رفع آلودگی در مناطق سیل زده ادامه داد: گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه با اعزام یگان‌های ویژه و مجهز به مناطق درگیر سیل مشغول امداد رسانی و رفع آلودگی از مناطق سیل زده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر لزوم پاکسازی و رفع آلودگی از مناطق سیل زده همچون بستان، هویزه، دشت آزادگان، شادگان و... تصریح کرد: کار رفع آلودگی سوسنگرد و بخشی از هویزه توسط گروه ۲۴ بعثت انجام شده و کار بخش دیگری از آن نیز به زودی انجام می‌شود البته بخشی از روستا‌های اطراف هویزه نیز توسط گروه مورد اشاره رفع آلودگی و گند زدایی شده و کار تکمیل رفع آلودگی در این مناطق با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت رفع آلودگی در شهر شادگان و روستا‌های اطراف بیان داشت: کار رفع آلودگی در شهر شادگان و آبادان و روستا‌های اطراف این دو شهر به محض فروکش کردن آب انجام خواهد شد و نیروی زمینی سپاه در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده و در زمان مناسب در این مناطق مستقر می‌شود و کار امداد رسانی را انجام خواهد داد.

سردار پور جمشیدیان درباره ساز و کار رفع آلودگی در شهر پلدختر و معمولان گفت: رفع آلودگی در شهر پلدختر و روستا‌های اطراف در حال انجام است و تا هفته آینده کار پاکسازی و رفع آلودگی مناطق مذکور انجام می‌شود و پس از آن، کار رفع آلودگی از شهر معمولان و روستا‌های اطراف را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار