فرمانده سپاه فجر فارس:

اتحاد و ارتباط خوب بین نیروهای مسلح، عامل موفقیت ماموریت‌هاست

سردار «سیدهاشم غیاثی» در دیدار با فرماندهان آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: در استان فارس ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده‌های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیرو‌های مسلح در انجام تکالیف و ماموریت‌هایشان است.
کد خبر: ۳۴۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ - 27April 2019

اتحاد و ارتباط خوب بین نیروهای مسلح، عامل موفقیت ماموریت ها استبه گزار ش دفاع پرس از شیراز، امیر سرتیپ «وجیه‌الله جمشیدی» فرمانده ارشد ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس با سردار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

‌سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: به‌مراتب قوی‌تر از ابتدای انقلاب هستیم‌

سردار غیاثی در این دیدار با تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود حرکت انقلابی امام حسین (ع) است و درک پیام عاشورا و کربلا پیش نیاز شناخت مفهوم انتظار مهدوی و منتظر واقعی بودن است.

وی با بیان اینکه صمیمت و هماهنگی بسیار خوبی بین تمام رده‌های سپاه و ارتش در تعامل با هم وجود دارد، گفت: یکپارچگی حرکت و تعامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی واهمه و ترس فراگیری در بدنه استکبار جهانی بخصوص آمریکا ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به یاوه گویی‌های سران آمریکا نسبت به سپاه، گفت: سپاه، بسیج، ارتش و مجموعه نیرو‌های مسلح در انجام ماموریت‌های محوله از جمله خدمت رسانی به سیل زدگان و مردم آسیب دیده عملکرد درخشانی داشتند و با همبستگی نیرو‌های مسلح و اعلام حمایت آحاد مردم از سپاه، تهدیدات و طرح‌های اخیر آمریکا مانند گذشته به شکست انجامیده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل سپاه و ارتش در ماموریت‌های مختلف رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را در پِی داشته است، گفت: در استان فارس نیز ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده‌های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیرو‌های مسلح در انجام تکالیف و ماموریت هاست.

امیر سرتیپ دوم ستاد جمشیدی با اعلام حمایت ارتش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک روز پاسدار گفت: دو نیروی انقلابی سپاه و ارتش با وجود تفاوت در رنگ لباس، اما هدف مشترکی دارند و با وحدت کلمه تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

فرمانده ارشد ارتش در فارس افزود: یاوه گویی‌های سران آمریکا ناشی از ضربات مهلک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به طرح‌های آمریکایی در سطح منطقه و جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها