مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری ستاد استانی سوم و چهارم خرداد در اهواز

سردار «محمد علیپور» گفت: ستاد استانی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت در خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ - 28April 2019

برگزاری ستاد استانی سوم و جهارم خرداد در اهواز

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: ستاد استانی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: تقویم و جغرافیای استان خوزستان سرشار از مناسبت‌ها و حماسه‌هایی است که هر کدام تداعی کننده ایثار، شهامت و شهادت مردان و زنانی است که با خدا معامله کردند و رستگار شدند.

علیپور ادامه داد:  به مدیریت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل ابلاغ کرده ایم که در مناسبت‌های پیش رو ضمن توجه ویژه به فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، رخدادها و شرایط اجتماعی استان از جمله سیلاب اخیر و همدلی و رشادت اقشار مردم نیز لحاظ شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مناسبی را برای سوم و چهارم خرداد امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در ستاد استانی ضمن بررسی پیشنهادات مختلف، انجام آنها را به بهترین شکل ممکن به کمیته‌های مربوطه و فرمانداران شهرهای مختلف اعلام و ابلاغ خواهیم کرد تا بتوانیم حداکثر مشارکت مردمی و بخصوص نسل جوان را در این مناسبت‌های ارزشی حوزه دفاع مقدس داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار