سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ارتش و سپاه یک ترکیب یگانه و مقدس هستند

سرلشکر ایزدی گفت: ارتش و سپاه یک ترکیب یگانه و مقدس هستند که از روز‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در کنار هم با دشمنان و متجاوزان وارد جنگ شدند و یک فراز برجسته و عظیم را در تاریخ این کشور رقم زدند.
کد خبر: ۳۴۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 05May 2019

پیروزی های بدست آمده در کرانه دور بیانگر موفقیت سپاه در امور امنیتی و دفاعی استسرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به موضع‌گیری استکبار جهانی علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: اینگونه موضع‌گیری‌ها از سوی دشمنان قسم‌خورده نظام بیانگر آن است که سپاه پاسداران ماموریت خود را در مواجهه با دشمنان به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه تاریخ خون‌بار این نهاد انقلابی نشان می‌دهد در هر مقطعی که انقلاب و نظام با مشکل مواجه شده، سپاه جان‌برکف به صحنه آمده است، افزود: طبق فرمایش حضرت امام (ره)، سپاه همواره پاسدار ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی بوده و در این راه نیز خون داده است.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: سپاه از روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی در کنار برادران ارتشی در استقرار نظام و مقابله با ضدانقلاب و منافقین در غرب و شمال غرب کشور حضوری مؤثر داشته و از گذشته تا به امروز اجازه نداده است تا استکبار جهانی سیاست‌های خصمانه خود را در کشور پیاده و یا بخش‌هایی از ایران اسلامی را دچار بحران کند.

وی با اشاره به اقدام سخیف کاخ سفید در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: سپاه پاسداران در سال‌های اخیر با حضور مستشاری در کرانه دور، در واقع با جریانی مبارزه کرد که هدفش مقابله با اسلام ناب بود. حرکت سپاه در مقابله با داعش و تروریست‌های منطقه‌ای در راستای تأمین امنیت کشورمان و مردم مظلوم منطقه بود. مقابله با داعش و شکست گروه‌های تروریستی منطقه بیانگر موفقیت سپاه در انجام ماموریت‌های امنیتی و دفاعی است.

معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ارتش و سپاه یک ترکیب یگانه و مقدس هستند، افزود: ارتش و سپاه از روز‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در کنار هم و دوشادوش یکدیگر با دشمنان و متجاوزان وارد جنگ شدند و یک فراز برجسته و عظیم را در تاریخ این کشور رقم زدند. ارتش و سپاه و سایر نیرو‌های مسلح اجازه ندادند که دشمنان انقلاب حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصرف کنند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه وحدت ارتش و سپاه و سایر نیرو‌های مسلح یک شعار نیست و باید در میدان عمل تبلور عینی داشته باشد، افزود: بنده خود در کردستان شاهد این وحدت در مقابله با ضد انقلاب بودم. ما شاهد بودیم که برخی از برادران ارتشی، بعد از انقلاب به اقتضای کار و مأموریت وارد سپاه پاسداران شده و در بطن سپاه در مقابله با دشمنان مشغول به فعالیت شدند که مرحوم سردار «علی اکبر مصطفوی» ازجمله این افراد بود.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس دیدیم که چگونه نیروی زمینی، نیروی هوایی، پدافند هوایی و نیروی دریایی در کنار سپاه پاسداران همان‌گونه که شهید بزرگوار صیاد شیرازی فرمودند، یک لشکر و یک ید واحد را تشکیل دادند و با وحدت و همدلی، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آوردند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه امروز شاهد اوج وحدت در سطح نیرو‌های مسلح هستیم، گفت: همان‌طوری که مشاهده شد، ارتش و سپاه و سایر نیرو‌های مسلح در واقعه سیل اخیر در کنار مردم قرار گرفته و در امدادرسانی و کمک به مردم لحظه‌ای درنگ نکرده و خالصانه پای کار آمدند، تا بخشی از مشکلات مردم را در مناطق سیل‌زده حل و فصل کنند و مطمئناً تا زمانی که این وحدت و همدلی وجود داشته باشد، شاهد آثار و برکات بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار