رئیس سازمان بسیج کارگری:

کارگران در دفاع مقدس در دو جبهه اقتصادی و جنگ سخت جهاد کردند

«علی حسین رعیتی‌فرد» گفت: کارگران زحمتکش‌ترین قشر جامعه را تشکیل می‌دهند و در دوران دفاع مقدس نیز در دو جبهه اقتصادی و خط مقدم جبهه‌ها جهاد کردند.
کد خبر: ۳۴۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 28April 2019

کارگران در دفاع مقدس در دو جبهه اقتصادی و جنگ سخت جهاد می‌کردند  /// گروه را مطالع کنید و اموزش لازم در آن ذکر شده است// هایپر لینک و فاصله عکس با متن اصلاح شود///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی حسین رعیتی‌فرد» رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در یادواره ۳۰۰ شهید کارگر استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور کارگران و خانواده شهدای کارگر در شهرستان البرز استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دستاورد نظام برای ما در این ۴۰ سال به برکت وجود امام (ره) و مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا در حوزه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی نسبت به قبل انقلاب اسلامی پیشرفت های چشم گیری کرده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ کشور بسیج شدند تا در ۸ سال جنگ تحمیلی، ایران را شکست دهند اما با رشادت های شهدا و رزمندگان و ایستادگی مردم و مسئولان نتوانستند به هدفشان برسند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور عنوان کرد: ما در جنگ تحمیلی خساراتهای زیادی را دیدیم و جوانانمان رفتند و به شهادت رسیدند اما به دشمن اجازه ندادیم پایش را در خاک کشورمان بگذارد.

رعیتی فرد گفت: تجاربی که از اول انقلاب اسلامی در فرازو نشیب های مختلف کسب کردیم ما را به کشوری قدرتمند تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس نقش پیشوایی و رهبری در جنگ داشتند، اگر امروز همین روحیه در مسئولین و جوانان ما ایجاد شود در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد و جنگ اقتصادی را شکست خواهیم داد.

این مسئول با اشاره به برهم زدن امنیت منطقه تصریح کرد: دشمن در تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی بود ولی رهبری، با تدبیر و آینده نگری دقیق تمام نقشه های آنها را از بین بردند و امروزه گستره نفوذ انقلاب اسلامی در بندر لازقیه و مدیترانه و سراسر جهان است.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا با تمام ابزار رسانه ای که در دست دارد ما را دچار شک و تردید کند و تمام تلاشش را می کند تا ترس و وحشت در ایران ایجاد کند اما خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مردم این تلاش دشمن بی نتیجه مانده است.

رعیتی فرد در پایان خاطرنشان کرد: کارگران زحمتکش ترین قشر جامعه را تشکیل می دهند و در دفاع مقدس در دو جبهه اقتصادی و خط مقدم جبهه ها جهاد در راه خدا جهاد می کردند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار