سرلشکر جعفری:

سال آینده را باید با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب به پیش ببریم

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) گفت: همه وظیفه داریم ۴۰ سال آینده را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب آغاز کنیم و به پیش برویم.
کد خبر: ۳۴۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ - 28April 2019

سال آینده را باید با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب به پیش ببریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) عصر امروز در جمع مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها اظهار داشت: ما در این عرصه جدید رسالت جدیدی بر عهده داریم که انشاالله از عهده این مهم برآییم.

وی افزود: سپاه با انقلاب زاده شده و وظیفه آن حفظ انقلاب است. از ابتدا نیز قرار بود سپاه ارگانی نظامی برای حفظ انقلاب باشد. تجربه جنگ برای ما بسیار گرانبها بود و باید حفظ می‌شد. پس از جنگ مقام معظم رهبری دستور دادند که سپاه یک نهاد نظامی باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: این ماهیت نظامی برای سپاه مشکلاتی نیز داشته است. پس از انقلاب مشکلات فراوانی پیش آمد که سپاه باید برای آنها هم برنامه ریزی می‌کرد. تهدیداتی مثل مسائل فرهنگی که چندین بار هم مورد توجه انقلاب بودند و حضرت آقا چندین بار تاکید کردند که با آن مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن بعد از اینکه نتوانست از روش‌های نظامی برای مقابله با ما استفاده کند، به مسائل فرهنگی روی آورد. حماسه بزرگ جنگ تحمیلی امنیت مرزهای ما را تأمین کرد و دشمنان فهمیدند که از این راه نمی‌توانند پیروز شوند. از روی همین باور به دنبال تهدیدات نرم رفتند و تهدیدات نرم اصل قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه بقیه الله خاطرنشان کرد: ما در فتنه 78 و 88 و همچنین سال گذشته شاهد این تهدیدات امنیتی بودیم که با هوشیاری و بصیرت مردم رفع شد. تهدیدات اجتماعی و فرهنگی از دهه 60 و 70 آغاز شده است و چند سالی است که موضوعات اقتصادی را نیز سرلوحه کار خود کردند.

وی تاکید کرد: شاهد بودیم که دشمنان چه امیدهایی بسته بودن که در 22 بهمن نتوانیم 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم. مردم با بصیرت، با نجابت و سختی کشیدن فراوان از این 40 سال عبور کردند و رهبری بیانیه گام دوم را صادر کردند که همه وظیفه داریم ۴۰ سال آینده را با توجه به این بیانیه آغاز کنیم و به پیش برویم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار