مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سپاه در بالاترین درجه از آمادگی روحی و رزمی قرار دارد/ تلاش استکبار برای سپاه‌هراسی در منطقه

حجت‌الاسلام «حسن کاملی‌فر» گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در آمادگی رزمی و روحی و روانی قرار دارد.
کد خبر: ۳۴۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ - 28April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «حسن کاملی‌فر» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری در سپاه سراب، اظهار داشت: ایمان و تقوا به تعبیر قرآن کریم موجب نزول رحمت الهی می‌‌شود که نشانگر اهمیت تقواست که علاوه بر پاداش اخروی نتایج مثبت اقتصادی نیز به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: به این دلیل همیشه تقوا مورد تاکید ائمه معصومین (ع) و علمای دین و مقام معظم رهبری است که عیناً در حکم مقام معظم رهبری به فرمانده جدید سپاه پاسداران، سرلشکر حسین سلامی نیر مورد تاکید قرار گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با شمردن خصیصه‌‌هایی برای معنویت، عنوان کرد: معنویتی که در انسان بصیرت، روحیه حماسی و مبارزه و تشخیص حق و باطل ایجاد نکند معنویت نیست و مورد تایید ائمه (ع) هم نیست.

وی نبود بصیرت افزایی و آگاهی سیاسی در میان پاسداران را منجر به شکست در مواقع پیروزی دانست و متذکر شد: البته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگاه تحت تاثیر القائات منفی دشمنان قرار نمی‌‌گیرد و بزرگترین افتخار پاسداران تحت امر ولی فقیه بودن آنهاست.

کاملی‌فر با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در آمادگی رزمی و روحی و روانی قرار دارد، گفت: سپاه به لحاظ دفاعی، تجهیزاتی، معنوی، اعتقادی و رزمی امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از امکانات پیشرفته و مدرنی برخوردار است، اما قدرت اصلی سپاه مکتبی بودن و اعتقادی بودن آن است.

وی با اشاره به خدمات سپاه در طول سال‌‌های پس از انقلاب در حوزه‌های مختلف، یادآور شد: سپاه در این سال‌ها در عرصه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی کارنامه‌های درخشان از خود به جای گذاشته و توانسته بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کند که همین موضوع سبب خشم و کینه دشمنان از این نیروی عظیم مردمی و وفادار به نظام و ملت شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا حضور سپاه در مرزها و خارج از کشور را موجب اقتدار نظام در سطح بین المللی عنوان و بیان کرد: امروز سپاه در عرصه اقتصاد نیز برای مقابله با تحریم‌ها در میدان عمل هست و هر جا که انقلاب نیاز به خدمت داشته باشد سپاه در آن حضور خواهد یافت و امروز حضور سپاهیان در حادثه سیل را دیدیم که نشات گرفته از اخلاص بسیج و سپاه بود.

وی اذعان داشت: امروز سپاه هراسی در کنار ایران هرسی توسط استکبار جهانی در منطقه شکل می‌گیرد، زیراکه نظام سلطه به قدرت واقعی سپاه در دفاع از حریم ملت و کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی آگاهی پیدا کرده و همه این تخریب‌ها و تهدیدها و قرار دادن سپاه در لیست تروریستی ناشی از همین نقش بر آب کردن نقشه‌های نظام استکبار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار