فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

فعالیت 9 گروه جهادی در ساخت‌ و ساز ساختمان‌های آسیب‌دیده مازندران

سردار محمدحسین بابایی از فعالیت 9 گروه جهادی برای ساخت و ساز ساختمان‌های آسیب‌دیده ناشی از سیل در مازندارن خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ - 28April 2019

فعالیت 9 گروه جهادی در ساخت و ساز ساختمان‌های آسیب‌دیده مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران در بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج هموراه در حوادث مختلف در میدان حاضر بوده است، اظهار داشت: بسیج از پنج سال گذشته اقدام به طرح جامعه‌ای برای مناطق آسیب‌دیده اجتماعی آغاز کرده است.

وی افزود: بسیج در زمینه اشتغال، درمان، بهداشت، تربیتی و ورزشی گام‌های موثری برداشت و قرارگاه جوادالائمه (ع) نیز در این زمینه فعال شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه بسیج در 11 منطقه آمل خانه عالم، مسجد و سالن ورزشی ساخته و در اختیار جوانان قرار داده است، گفت:  برای خانواده‌ها نیز اردوهای مختلف، ویزیت رایگان و کلاس‌های آموزشی برگزار شده است.

سردار بابایی ادامه داد: همچنین در منطقه نوبنیاد ساری و عباس آباد نکا کلاس آموزش خیاطی توسط بسیج سازندگی و خیرین انجام شد و محصولات تولیدی به بازار عرضه شد.

وی با بیان اینکه بسیج پشتیبان دولت‌هاست گفت: هر جا موضوعات به مردم و بسیج واگذار شد موفق عمل شده است؛ اکنون 9 گروه جهادی در مازندران مشغول ساخت و ساز ساختمان‌های آسیب‌دیده ناشی از سیل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها