مسئول بسیج هنرمندان مازندران:

سوگواره شعر عاشورایی در استان مازندران برگزار خواهد شد

مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران با اشاره به برگزاری سوگواره شعر عاشورایی در شهرستان بهشهر، بیان کرد: این برنامه به صورت استانی و با میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهشهر در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ - 23November 2014

سوگواره شعر عاشورایی در استان مازندران برگزار خواهد شد

«قهرمان سعیدی» مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری ضمن تشریح برنامههای این سازمان در هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: برگزاری نشستهای بصیرتی و روشنگری، دیدار با خانوادههای شهدای هنرمند، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی مراسم عصر شعر و خاطره، برپایی نمایشگاههای هنری، ارسال پیامکهای تبریک و تبلیغات محیطی از جمله برنامههای گرامیداشت هفته بسیج توسط این سازمان است که در سطح کانونهای بسیج هنرمندان استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری نشست روشنگری با حضور بسیجیان هنرمند استان مازندران در روز چهارشنبه 5 آذر در شهرستان آمل خبر داد و گفت: این مراسم با میزبانی کانون بسیج هنرمند آمل در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

سعیدی با اشاره به برگزاری سوگواره شعر عاشورایی در شهرستان بهشهر، بیان کرد: این برنامه به صورت استانی و با میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهشهر در روز پنجشنبه 6 آذر 93 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر برگزار میشود.

مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در سطح کشور افزود: هنرمندان مازندرانی فرصت دارند تا تاریخ 10 آذر 93 آثار خود را به کانونهای بسیج هنرمندان شهرستانها تحویل نمایند تا جهت شرکت در جشنواره ارسال شود.

وی از برگزاری جشنواره موسیقی استانی در مازندران خبر داد و گفت: این رویداد مهم هنری برای اولین بار در استان مازندران توسط بسیج هنرمندان اتفاق خواهد افتاد و تاکنون اقدامات اولیه در این خصوص در سازمان انجام شد و در اولین فرصت فراخوانی و به اطلاع جامعه هنری استان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار