مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله:

روحیه تعامل و همگرایی در بین اقشار جامعه تقویت شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بر تقویت روحیه همگرایی و تعامل در بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 29April 2019

بتقویت روحیه تعامل و همگرایی در بین اقشار جامعهه گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «محمد‌ولی رضوی‌راد» امروز در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن گرامیداشت این هفته و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» گفت: سپاه در کنار اینکه یک نیروی نظامی است، یک مجموعه مکتبی نیز است و به مباحث دینی، فرهنگی و اعتقادی نیز می پردازد.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت سپاه دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی است، افزود: توجه به فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی و برگزاری کلاس‌ها و دور‌ه‌های مختلف برای همه اقشار و مجموعه‌های سپاه، بسیج و خانواده آنها و اقشار مختلف جامعه گام موثری در فرهنگ‌سازی و دفاع در جنگ فرهنگی دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: باید این مهم را در راس کارها قرار بدهیم و این بیانیه به شکل کامل در بین اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

‌رضوی‌راد با بیان اینکه 12 تا 18 اردیبهشت با عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه نامگذاری شده است، افزود: در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و دینی برگزار و در آیین گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری از جمعی از معلمان و هادیان سیاسی سپاه نیز تجلیل می شوند.

این مسئول با بیان اینکه ۲۶ عنوان برنامه به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی از سوی این معاونت برگزار می‌شود، افزود: همایش حکمت مطهر با بهره‌گیری از سخنرانان مجرب به منظور تبیین اندیشه‌ها و بررسی آثار شهید مطهری از جمله این برنامه ها است.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «ایران جوان بمان»، گردهمایی طلاب و اساتید حوزه های علمیه، برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب از بیانیه رهبر انقلاب، دیدار با ائمه جمعه در سطح استان، دیدار با خانواده شهدای عقیدتی، برپایی نمایشگاه کتاب، فضا‌سازی با موضوع سخنان مقام معظم رهبری، امام و شهید مطهری را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با بیان اینکه بخشی از برنامه ها و هفته عقیدتی با ماه رمضان هم زمان می‌شود، گفت: برنامه های قرآنی همچون کلاس های آموزشی، محافل انس با قرآن، برنامه های تفسیری از دیگر این برنامه ها است.

‌رضوی‌راد در بخش دیگری از سخنانش به خدمات سپاه پاسداران به هموطنان سیل‌زده اشاره کرد بیان داشت: نیروهای خدوم بسیج و پاسدار با همان روحیه انقلابی از روزهای اولیه سیل در کشور در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و همچون دوران دفاع مقدس به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان و همچنین خدمت‌رسانی به سیل زدگان در استان‌های خوزستان و لرستان پرداخته و هنوز هم در برخی مناطق حضور فعال و مستمر دارند.

وی با اشاره به اینکه روحیه همگرایی، تعامل، وحدت و همدلی در بین مردم ما وجود دارد، متذکر شد: باید این روحیه حفظ و تقویت شود و نسل جوان جامعه نیز با این روحیه آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها