رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در یزد:

فشار اقتصادی از طرف آمریکا ثمری نخواهد داشت

سردار «محمدنبی رودکی» گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از 40 سال حربه نظامی، فرهنگی و سیاسی هرچه در توان دارند گذاشته تا در زمینه اقتصادی، ایران اسلامی را به زمین بزنند؛ اما قطعا ثمری نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 29April 2019

فشار اقتصادی از طرف آمریکا ثمری نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «محمدنبی رودکی» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس امروز در یادواره 14 هزار شهید جامعه کارگری و 387 شهید کارگر استان یزد، با اشاره حضور کارگران در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی،  اظهار داشت: شروع انقلاب با اعتصاب کارگران صنعت نفت آغاز شد که امام خمینی آن اعتصاب را نقطه عطفی دانست که منجر به پیروزی نهضت انقلاب شد.

وی با اشاره به حضور کارگران امروز در نهضت جنگ اقتصادی، افزود: قشر زحمت‌کش کارگران اکنون نیز در خط مقدم مبارزه با سیاست‌های استکبار و دشمنان قرار دارند.

رودکی ادامه داد: کارگران مهمترین و اجرایی ترین نقش را در شعار امسال که همان رونق تولید است، حوزه ایفا می کنند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به نقشه‌های دشمنان در تمام زمینه‌ها، بیان داشت:  دشمنان انقلاب اسلامی پس از 40 سال حربه نظامی، فرهنگی و سیاسی هرچه در توان دارند گذاشته تا در زمینه اقتصادی، ایران اسلامی را به زمین بزنند.

این مسئول تصریح کرد: فشار دشمنان در جنگ اقتصادی نیز راه به جایی نخواهد برد و دشمنان در این جبهه نیز شکست خواهند خورد.

وی یادآور شد: تداوم روحیه دفاع مقدس و استقامت بعد از آن باعث شد تا انقلاب اسلامی به منطقه صادر شود؛ امروز خط مقدم ما نیروهای حزب‌الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق و مدافعان در سوریه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها