معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده مازندران

«مهدی رازجویان» بر ضرورت تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده استان مازندران تأکید کرد.
کد خبر: ۳۴۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 29April 2019

ضرورت تسریع در بازسازی مناطق سیل‌زده مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهدی رازجویان» معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مازندران در جلسه ستاد بازسازی مناطق خسارت‌دیده از سیل اخیر که با حضور اعضای ستاد قرارگاه بازسازی برگزار شد، اظهار داشت: به منظور پیگیری مستمر و تسریع در روند بازسازی مناطق سیل‌زده این جلسات هر 10 روز برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش و خدمات  اعضای ستاد قرارگاه بازسازی در سیل اخیر، افزود: مردم و مسئولان مازندران در سیل اخیر جلوه‌ای از اتحاد، وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

رازجویان با اشاره به این‌که اولویت مهم قرارگاه سازندگی در بخش کشاورزی، ترمیم سردهنه‌های کشاورزی یک تا چهار آب منطقه‌ای، تسطیح و خروج گل و لای توسط جهاد کشاورزی است، بیان داشت: معرفی افراد خسارت‌دیده بخش کشاورزی جهت دریافت تسهیلات کم بهره توسط جهاد کشاورزی تسریع شود.

وی بر رفع مشکل نقاط رانشی و پرخطر راه‌های اصلی و راه‌های روستایی تاکید کرد و گفت: تسریع در جهت صدور پروانه توسط مراجع ذی‌ربط و همکاری مالکین در راستای شروع ساخت واحدهای احداثی خسارت‌دیده در سیل اخیر و معرفی خسارت دیدگان برای اخذ تسهیلات توسط بنیاد مسکن مورد تاکید است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران به همکاری بانک‌های عامل در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان و اخذ تضامین لازم بر اساس مصوبات دولت تاکید کرد و افزود: به تسریع در لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و احداث دیوار حفاظتی در نقاط بحرانی شهرها و خسارت دیده توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار