گردهمایی محکومیت جنایت رژیم آل سعود در اهواز

مراسم گرامیداشت شهادت مظلومانه 37 نفر از جوانان شیعه توسط رژیم آل سعود توسط حوزه علمیه اهواز و با حضور آیت‌الله موسوی جزایری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 29April 2019

گردهمایی محکومیت جنایت رژیم آل سعود در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم گرامیداشت شهادت مظلومانه 37 نفر از جوانان شیعه توسط رژیم آل سعود توسط حوزه علمیه اهواز و با حضور آیت‌الله موسوی جزایری برگزار می‌شود.

این مراسم در محکومیت اقدام اخیر عربستان سعودی و اعدام به دور از حقوق بشر این رژیم باحضور اقشار مختلف مردم، طلاب و روحانیت با محوریت آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی جزایری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

همچنین آیت‌الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز نیز در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد. زمان و مکان برگزاری این مراسم بزرگداشت فردا (سه‌شنبه دهم اردیبهشت) بعداز نماز مغرب و عشاء در حوزه علمیه علی بن ابیطالب (ع) اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش دفاع پرس؛ اخیر عربستان سعودی 37 نفر از جوانان شیعی را به جرم حضور در راهپیمایی و بدون هیچگونه عدالت و برپایی دادگاه اعدام کرده که متاسفانه جامعه جهانی همچون گذشته در برابر این جنایت سکوت اختیار کرده‌اند.

روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت توسط رژیم آل سعود از عموم مردم بخصوص خانواده معظم شهدا، جامعه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت بعمل آورد که در این مراسم شرکت جویند تا ضمن اعلام حمایت از شیعیان جهان، انزجار خود را از این جنایت وحشیانه به دنیا نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها