فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

پیش‌بینی صعود ۲۵ هزار نفر به ارتفاعات بازی‌دراز

سردار «بهمن ریحانی» از پیش‌بینی صعود ۲۵ هزار نفر به ارتفاعات بازی‌دراز خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ - 30April 2019

پیش‌بینی صعود 25 هزار نفری به ارتفاعات بازی‌درازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت‌ نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه  امروز (سه شنبه 10  اردیبهشت) در نشست هماهنگی بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز از اجرای برنامه‌های یادبود بازی‌دراز و صعود به این ارتفاعات در روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه جاری در منطقه عمومی سرپل ذهاب خبر داد.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما حضور جمعیتی بالغ بر 25 هزار است، گفت: در سال گذشته 29 هزار نفر در این صعود حضور داشتند که 11 هزار نفر آنها از استان کرمانشاه به این مراسم آمده بودند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به برنامه‌های جانبی این یادبود اشاره کرد و گفت: یادواره شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار حرم احمد ابن اسحاق با سخنرانی «پرویزفتاح» رئیس کمیته امداد امام خمنی (ره) کشور و با مداحی«صادق آهنگران» برگزار می شود.

وی بیان داشت: روز سیزدهم اردیبهشت صعود به ارتفاعات بازی دراز با حضور جمعیت مشتاق از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود و مهمان ویژه و سخنران این مراسم هم سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) است.

به گفته سردار ریحانی بعد از ظهر روز پنج شنبه ساعت 16:30 در محل شهادت شهید شیرودی مراسم یادبودی برای این شهید بزرگوار توسط ارتش برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه سپس به اردوهای راهیان نور اشاره‌ای داشت و گفت: سال گذشت استان کرمانشاه 40 هزار نفر را به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام کرد.

وی با بیان اینکه از یادمان‌های شهدا مانند مرصاد، بازی دراز، پاوه و شهید بهشتی یک میلیون و 200 هزار نفر بازدید کردند از اسکان و پذیرایی بالغ بر 250 هزار نفر در این مدت خبر داد.

سردار ریحانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره راهیان نور که فرمودند راهیان نور یک فناوری است، گفت: این بستر یک فرصت خوب برای یک نظام تربیتی به ویژه نسل جوان است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اشتیاق راهیان نور در میان دانش آموزان و دانشجویان زیاد است که گاهی تجهیزات اجازه نمی‌دهد این استقبال سراسری با حجم زیاد را پوشش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها