امیر «قاسم‌زاده»:

8 سال دوران دفاع مقدس ما را به اقتدار معنوی رساند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در ۸ سال دوران دفاع مقدس انقلابمان را صادر کردیم و به اقتدار معنوی رسیدیم.
کد خبر: ۳۴۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ - 30April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده‌قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از افتخارات ماندگار و جاوید ملت بزرگ ایران در طول تاریخ است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم بعث عراق با سه سپاه و بیش از ۱۲ لشکر مجهز و با پشتیبانی فراوان حمله‌ همه‌جانبی به ایران کرد و  امام خمینی بعد از تهاجم ناجوانمردانه‌‌ بعثی‌ها ترکیبی از نیروهای مسلح را برای دفاع تشکیل دادند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: ترکیب مقدس نیروهای مسلح توانستند خاک ایران اسلامی را از اشغال درآورند و برای تنبیه آنان عملیات‌های بعدی را انجام دهند.

وی افزود: اکنون فرهنگ دفاع مقدس را به فرهنگ مقاومت تبدیل کرده‌ایم؛ ما در ۸ سال دفاع مقدس انقلابمان را صادر کردیم و به اقتدار معنوی رسیدیم.

فهمیده‌قاسم‌زاده با بیان اینکه در دفاع مقدس حتی یک متر از خاک میهنمان را به دشمن ندادیم، تصریح کرد: صدا‌م‌حسین در نامه‌ای به رئیس جمهور وقت ایران اعتراف کرد شما به هر آنچه خواستید رسیدید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها