فرمانده سپاه فجر فارس:

رسالت مهم مدیران اقتصادی کشور تأمین امنیت شغلی کارگران است

سردار هاشم غیاثی رسالت مهم مدیران اقتصادی کشور را تأمین امنیت شغلی کارگران شاغل در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی دانست.
کد خبر: ۳۴۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 30April 2019

رسالت مهم مدیران اقتصادی کشور، تأمین امنیت شغلی کارگران استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه فجر فارس عصر امروز به ‌مناسبت فرارسیدن هفته كار و كارگر در دیدار با  جمعی از مدیران صنعت، مسئولان اجرایی، فعالان اقتصادی و کارگران استان فارس با بیان اینکه امروز عرصه اقتصاد مورد هجوم  دشمنان برای ضربه‎زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران قرار گرفته است، اظهار داشت: رسالت مهم مدیران اقتصادی کشور علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، موضوع مهم تأمین امنیت شغلی کارگران شاغل در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کار و تلاش باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی قرار بگیرد، گفت: رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال به یک زمینه اجتماعی و روحیه جهادی در تک تک اعضای جامعه نیاز دارد و لازمۀ پیشرفت و توسعه اقتصادی، کار و تلاش جهادی و نگاه بسیجی به مسئله کار براساس فرهنگ انقلاب اسلامی است.

سردار غیاثی با بیان این‎که جلوگیری از بیکار شدن کارگران وظیفه مهم مسئولان اجرایی استان فارس است، تاکید کرد: باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی فعال در استان فارس به کار ببندیم و بدانیم امروز حضور در عرصه جهاد اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها کمتر از جهاد نظامی نیست.

وی با بیان این‎که کارگران یکی از اقشار موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و این قشر تاثیرگذار در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال داشته‌اند.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر این‎که یاوه‌گویی‌ها و طرح‌های سران آمریکا برای ضربه زدن به ملت ایران به شکست انجامیده است، گفت: تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای اخیر آمریکا نیز با اتحاد و همبستگی همه آحاد جامعه به ویژه فعالان عرصه اقتصاد راه به جایی نخواهد برد و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند «هر قدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم».

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نهادهای امنیتی اقدامات بسیار خوبی در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی داشته است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار فعالان اقتصادی کشور برای مقابله با تحریم‌ها و جلوگیری از بروز آسیب در ساختار اقتصادی کشور تلاش می‌كند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار