سردار قریشی:

جمهوری اسلامی الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده‌ است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تاریخ آمریکا با قتل و غارت آمیخته است، گفت: دشمن در مراکز راهبردی آمریکا به الهام بخشی انقلاب اسلامی و پیشرفت سریع علمی توجه دارد و باعث شده تا بسیاری از کشورها از ایران به عنوان الگو و مدل از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۳۴۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ - 01May 2019

ناریخ آمریکا با قتل و غارت آمیخته است / جمهوری اسلامی مدلی برای کشورهای جهان تبدیل شده‌استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «قاسم قریشی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش بزرگداشت مقام علامه شهید «مرتضی مطهری» و روز عقیدتی سیاسی سپاه که امروز در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: استان مازندران در دفاع از ولایت و تشییع و دفاع از انقلاب اسلامی کم نگذاشت و نقش‌های برجسته‌ای داشته است.

وی افزود: مهمترین چالش‌های ما در چهار دهه و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بوده است.

این مسئول با سوال اینکه آیا دشمنی آمریکا با ما و دشمنی ما با آمریکا ابدی است یا موقت، اولین علت دشمنی استکبار با ایران را هویت و ماهیت متخاصم و متضاد جهان سلطه و استکبار جهانی در مقابل نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: هویت و ماهیت استکبار جهانی از سلطه بر منابع و ذخایر  دنیا، تجاوز، ظلم، جنایت و ارتزاق از سوی ملت‌ها بوده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تاریخ آمریکا با قتل و غارت آمیخته است، عنوان کرد: این یک کلام توصیفی نیست و تاریخ آمریکا در این کلام نهفته است.

قریشی با اشاره به اینکه امروز که ما در اوج تمدن و پیشرفت انسان قرار داریم حکومت آمریکا توسط کارترهای نفتی، کارخانجات سلاح و مهمات و سرمایه‌داران صهیونیستی به صورت حساب شده و با شگردهای خاصی اداره می‌شود، افزود: همچنین گذشته آمریکا پر از نفرت و کینه نسبت به سیاه پوست‌ها بود، ولی طی یک برنامه درازمدت با اهدافی که در راستای نظام سرمایه‌داری داشتند اوباما را رئیس جمهورشان انتخاب کردند.

وی با عنوان اینکه نظام‌های سرمایه‌داری برای رشد و پیشرفت خودشان از دیگر ملت‌ها بهره برده و ثروت دیگر ملت‌ها را به یغما می‌برند و به دنبال معادن و مخاذن و سرمایه‌های کشورهای دیگر هستند، گفت: در مقابل هویت و ماهیت انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب علوی است و ریشه در عاشورا و کربلا دارد با تمام وجود تن به ذلت نمی‌دهند و زیر سلطه رفتن را نمی‌پذیرند و معتقدند در مقابل نظام سلطه باید بایستند و به ویژه با پیروزی انقلاب اسلامی وقتی شاهد موفقیت‌ها و دستاوردها بودند محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته ایستادند.

این مسئول ادامه داد: تقابل این دو طرز تفکر تا موقعی وجود و ادامه خواهد داشت که ماهیت این دو بر اصل خودش باقی بماند چنانچه ماهیت یکی از این دو  تغییر پیدا کند خصومت و دشمنی از بین می‌رود.

قریشی عنوان کرد: استکبار با رجزخوانی‌ها می‌خواهد به هدف خودش برسد، اما در مقابل روحیه ولایی مردم ایران که در تاریخ ایران از قبل انقلاب و به ویژه بعد از انقلاب موج می‌زند اجازه رفتند به زیر بار سلطه خواری و ذلت دشمن را نمی‌دهد.

وی در بخشی از سخنان خود دلیل اصلی دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی را مقاومت و ایستادگی مردم ایران به ویژه از سال 42 به این طرف و بالاخص بعد از پیروزی انقلاب و اتفاقاتی که از روز پیروزی انقلاب تا امروز افتاده است، عنوان کرد و گفت: یعنی در این مدت هم مقاومت صورت گرفته و هم تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن نه تنها آمریکا بلکه جهان شرق آن موقع، کمونیسم و امپریالیسم و بعد از سقوط  شوروی و بعد از پیروزی انقلاب در تمامی نقاط مرزی ایران گروه‌های مختلف سر به شورش برداشتند و در حمایت از غرب و شرق قرار گرفتند و بعد از حمله صدام مقاومت صورت گرفت همراه با پیروزی بوده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران متذکر شد: دشمن در مراکز راهبردی آمریکا به الهام بخشی انقلاب اسلامی و پیشرفت سریع علمی توجه دارد که ایران را به الگوی جهان تبدیل کرده و باعث شده تا بسیاری از کشورها از ایران به عنوان الگو و مدل از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار