مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

حجم فعالیت‌ها در زمینه تاریخ شفاهی رزمندگان گلستان صد برابر شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در بحث تاریخ شفاهی و دانشنامه استانی دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام شده و نسبت به سال گذشته حجم فعالیت‌ها صد برابر شده و بنا داریم در سال جاری، ۵۰ عنوان کتاب را در موضوعات مختلف به چاپ برسانیم.
کد خبر: ۳۴۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 01May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان امروز در دفتر پایگاه تحلیلی «گلستان ما» در گرگان حضور یافت و با مدیرعامل و هیئت تحریریه این رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

حجم فعالیت های در زمینه تاریخ شفاهی رزمندگان صد برابر شده است

در این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر از افتخارات بزرگ دوران دفاع مقدس است و برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: سیل استان گلستان ضمن خسارات فراوانی که به مردم استان وارد کرد، حسن این نعمت الهی بیشمار بود و وفاق و همدلی مردم در قومیت‌ها و مذاهب مختلف را دیدیم که در طول چهل سال انقلاب اسلامی کم سابقه و حتی بی‌سابقه بوده است.

ملک ادامه داد: حضور چشمگیر مردم به ویژه نیروهای مسلح در زمینه های عمرانی، امدادی و بهداشتی بسیار پررنگ بود و روحیه جهادی و همت بزرگ آنها را شاهد بودیم.

وی به ماموریت‌های خطیر رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: زحماتی که رسانه‌ها در استان انجام می‌دهند یک جبهه دیگری است که رسانه‌ها در فضای مجازی و رسانه ای با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.

این مسئول در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس عنوان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و مسئولان استان پای کار هستند و ۲۵ اسفندماه سال گذشته مرحله دوم ساخت این پروژه طی مراسم آغاز شد.

ملک متذکر شد: در بحث تاریخ شفاهی و دانشنامه استانی دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام شده و نسبت به سال گذشته حجم فعالیت‌ها صد برابر شده و بنا داریم در سال جاری، ۵۰ عنوان کتاب را در موضوعات مختلف به چاپ برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار