سردار یعقوب سلیمانی خبر داد؛

توزیع 14 هزار بسته غذایی بین خوزستانی‌ها توسط قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امروز 14 هزار بسته غذایی و اقلام مصرفی و ضروری زندگی در میان مردم سیل زده استان خوزستان از سوی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج توزیع شد.
کد خبر: ۳۴۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ - 01May 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در جمع خادمان راهیان نور در یادمان بیت المقدس اهواز که مشغول جمع آوری اقلام ضروری و بسته‌های غذایی برای مردم سیل زده استان خوزستان هستند، اظهار داشت: بارش شدید باران که اوایل سال 98 آغاز شد و باعث سیلاب در برخی نقاط استان خوزستان شده است، خسارات زیادی را به خانه‌های مردم، جاده‌های روستایی و اراضی کشاورزی استان وارد کرده است و از همان روز‌های نخست بود که قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تمام امکانات راهیان نور از جمله اسکان و تغذیه را در اختیار سیل زدگان استان خوزستان قرار داد.

وی ادامه داد: مردم خوزستان که در زمان وقوع سیلاب با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردند، اکنون نیز پس از فروکش کردن سیلاب با مشکل گل و لای موجود در منازل و کمبود مواد غذایی مواجه هستند و برخی روستا‌ها همچنان با مشکل سیلاب دست به گریبان است و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به یاری سیل‌زدگان شتافته است و امروز شاهد توزیع 14 هزار بسته غذایی و اقلام مصرفی و ضروری زندگی در میان مردم سیل زده این استان از سوی این قرارگاه هستیم.

سردار سلیمانی تاکید کرد:‌ بیش از 200 نیسان در استان خوزستان در حال آماده شدن برای توزیع این 14 هزار بسته اقلام غذایی و ضروری در میان مردم این استان هستند و خادمان شهدا در یادمان بیت المقدس اهواز در حال بسته بندی و بارگیری این اقلام ضروری و بسته‌های غذایی هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اوایل سال 98 و همزمان با بروز سیل در استان لرستان هم با اعزام نیرو‌های خادمین شهدا و مسوولان راهیان نور به شهرستان پل دختر، تلاش کرد که در کنار مردم سیل زده این شهرستان باشد.

سردار سلیمانی در ادامه افزود: امروز سالروز آغاز عملیات بیت المقدس در سال 61 است که چهار محله بود و این مکان، یادمان بیت المقدس است و به نظر ما عملیات بیت المقدس تا دفع دشمنان و حذف اسرائیل غاصب و فتح بیت المقدس به دست رزمندگان اسلام ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: رهبرمان فرمودند که خرمشهر‌ها در پیش است و این یعنی نقش مردم و حضور مردم. سیل اخیر، خرابی‌هایی را به دنبال داشت و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد، از آن طرف همدلی و همبستگی ملت ایران را نشان داد و تداعی گر دوران دفاع مقدس بود که مردم برای مردم، فعالیت انجام دادند.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: امروز هم این حرکت و تلاش برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان به عنوان یک حرکت نمادین است و انشالله که استمرار داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 11 اردوگاه‌های راهیان نور خوزستان، محل اسکان سیل زدگان بودند و پیش بینی 150 هزار نفر اسکان مردم خوزستان و سیل زده را پیش بینی کردیم و امکانات راهیان نور را در اختیار سیل زدگان قرار دادیم و در این مراکز، 10 هزار تا 15 هزار غذا روزانه تهیه می‌شد و در میان سیل زدگان توزیع می‌گردید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار