پدر شهید مدافع حرم «محمد هادی‌نژاد» دعوت حق را لبیک گفت

پدر شهید «محمد هادی‌نژاد» از شهدای مدافع حرم در شهرستان آغاجاری پس از سه سال فراق فرزند، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۴۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ - 01May 2019

پدر شهید مدافع حرم «محمد هادی‌نژاد» دعوت حق را لبیک و به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پدر شهید «محمد هادی‌نژاد» از شهدای مدافع حرم در شهرستان آغاجاری پس از سه سال فراق فرزند، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مردم قدرشناس و مسئولان شهرستان آغاجاری با حضور در منزل شهید هادی‌نژاد، ارتحال پدر این شهید را تسلیت گفتند و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

به گزارش دفاع پرس، شهید «محمد هادی‌نژاد» فرزند علی از جوانان استان خوزستان است که در سال 1368 به عنوان تنها فرزند خانواده خود در شهرستان آغاجاری استان خوزستان دیده به جهان گشود. این جوان رشید پس از هجوم تکفیری‌ها به کشورهای اسلامی، برای دفاع از حرم مطهر عقیله بنی هاشم حضرت «زینب کبری» (س) و حضرت «رقیه خاتون» (س) عازم کشور سوریه شد و به صف رزمندگان جبهه‌های مقاومت پیوست.

این بسیجی جهادگر پس از حضور در بین رزمندگان جبهه‌های مقاومت روز دوشنبه 16 آذر ماه سال 1394 در درگیری با نیروهای تکفیری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش چند روز بعد به همراه پیکرهای مطهر شهید «علی‌اکبر شیرعلی» از آغاجاری و شهید «ایوب رحیم‌پور» از امیدیه به خوزستان منتقل شد و در کنار مزار شهید مدافع حرم «رضا ملائی» آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها