امام جمعه گرمسار:

پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام راحل از مهم‌ترین رسالت مسوولان است

حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا آرامی» گفت: خدمت به مردم باید در اولویت برنامه‌های تمام مسوولان باشد؛ چراکه خدمت به مردم از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ - 02May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «سیدعلیرضا آرامی» امام جمعه گرمسار صبح امروز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار گرمسار بابیان اینکه هرکجا طی چهار دهه گذشته از عمر انقلاب توانستیم به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنیم به دلیل پشتیبانی و حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی بوده است، اظهار داشت: توفیق خدمت‌رسانی در این نظام مقدس یکی از هدیه‌های بزرگ الهی محسوب می‌شود و باید تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم در راستای زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) در دستورکار مسوولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید در اولویت برنامه‌های تمام مسوولان باشد، افزود: کسی که در این نظام خدمت می‌کند باید مروج اسلام باشد و پاسداری از آرمان‌های انقلابی و اسلامی را مهم‌ترین وظیفه خود قلمداد کند.

امام جمعه گرمسار با بیان اهمیت ویژه اقامه نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کنونی، ابراز داشت: این سه پایه اصلی برای ایجاد و حفظ حکومت اسلامی است و باید به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

آرامی در ادامه اضافه کرد: هر چه قدر از آموزه‌های دینی و رفتار حکومت داری ائمه در جامعه امروز بیشتر بهره گرفته شود به همان نسبت شاهد رضایتمندی افزون مردم خواهیم بود و بی شک اگر مردم خدمت صادقانه مسوولان را ببیند در تحمل سختی‌ها بردباری خود را افزایش خواهند داد.

وی همچنین افزود: این مهم می‌طلبد تا برای مردمی که طی این چهاردهه در تمامی عرصه‌ها حضور داشتند اقدامات بیشتری صورت گیرد و با تکریم آنها و رفع مشکلات همواره قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار