سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برخورد با فروشندگان وسایل مجرمانه در فضای مجازی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد جدی پلیس با فروشندگان وسایل مجرمانه در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ - 02May 2019

برخورد با فروشندگان وسایل مجرمانه در فضای مجازی/ ماموریت برخورد پلیس‌های تخصصی با مجرمان فضای مجازیسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ضمن هشدار جدی به فروشندگان و خریداران اسلحه در فضای مجازی، اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با رصد فضای مجازی کار خود را در زمینه برخورد با این افراد آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این‎که پس از بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ناجا در خصوص فضای مجازی مأموریت‌های جدیدی را در دستورکار قرار دادیم، گفت: پلیس مأموریت پیدا کرد با فروشندگان وسایل مجرمانه مانند سلاح، موادمخدر و اموال مسروقه در فضای مجازی برخورد جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: جدا از پلیس فتا که از قبل مأموریت در برخورد با این افراد را داشت، پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس آگاهی، مبارزه با موادمخدر، امنیت و پیشگیری نیز در این زمینه وارد عمل خواهند شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در آینده درباره اقدامات پلیس فتا در زمینه برخورد با مجرمان فضای مجازی اطلاع‎رسانی خواهیم کرد.

به گزارش دفاع‎پرس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا روز یکشنبه هفته جاری در دیدار با فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی، با تأکید بر لزوم استمرار حرکت این نیرو به سمت نیروی انتظامی مطلوب جمهوری اسلامی، نقش آن را در تحقق شعار سال یعنی «رونق تولید» و همچنین تأمین امنیت فضای مجازی مهم برشمردند و خاطرنشان کردند: نیروی انتظامی باید به صورت جدی با قاچاق مبارزه و با عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی مقابله کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «جلوگیری از خرید و فروش سلاح» را یکی دیگر از وظایف مهم نیروی انتظامی برشمردند و افزودند: در برخی کشورها مانند آمریکا، خرید و فروش سلاح به علت منافع مافیای کمپانی‌های اسلحه‌سازی آزاد است و برای مردم آن مشکل‌ساز است، اما در کشور ما که چنین مشکلی وجود ندارد و خرید و فروش سلاح ممنوع است، باید جلوی آن گرفته شود.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر جلوگیری از خرید و فروش سلاح در فضای مجازی، گفتند: قاتل دیروز روحانی همدانی در صفحه‌ی اینستاگرام با چهار نوع اسلحه تصاویری از خود منتشر کرده است که مقابله با این‌گونه موارد وظیفه‌ی نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار