دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه شهر «سی‌سخت»

مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه شهر«سی‌سخت» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۴۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 02May 2019

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «ناصر مصباح‌نژاد» امام جمعه سی‌سخت اظهار داشت: اقدامات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا، ایجاد روحیه شهادت و نشر فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین جوانان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ما در تمام مراحل زندگی و همچنین برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیازمند مکتب شهادت هستیم، افزود: بهترین دوست ما همین شهدا هستند و ایران اسلامی باید برای در امان ماندن از خطرات و دسیسه‌های دشمن این مسیر را دنبال کند.

امام جمعه سی‌سخت، تکریم خانواده شهدا را ضروری دانست و بیان کرد: امنیت و استقلال امروز کشور مرهون جان‌فشانی و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های شهدا است.

مصباح‌نژاد ابراز کرد: مدیران همه در مقابل شهدا مسئول هستند و نباید اجازه دهند این مسیر الهی و هدایت‌گر خاموش شود و اشرافی‌گری بر آن غلبه کند.

وی تاکید کرد: باید احداث یادمان‌های شهدا، برگزار ی یادواره‌های شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان روز به روز بیشتر شود.

امام جمعه سی‌سخت با بیان اینکه شهدا ستارگان و قهرمانانی هستند که همیشه در تاریخ می‌درخشند زیرا که خدا باور و خدا ترس بودند، متذکر شد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید با دانش روز و ابزار روز به نسل جوان انتقال دهیم.

مصباح‌نژاد همچنین تریبون‌های نماز جمعه، صدا و سیما، مدارس و دانشگاه‌ها را بهترین جایگاه و ابزار برای بصیرت‌افزایی و انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها