دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم کشور:

توجه به معارف قرآنی راه برون‌رفت از گرفتاری‌ها و مشکلات است

حجت الاسلام «محی‌الدین بهرام محمدیان» با بیان اینکه دنیای ما پر از گرداب و زندگی همراه با نگرانی و دغدغه است، گفت: راه برون رفت از این گرفتاری‌ها، توجه به معارف توحیدی و قرآنی است.
کد خبر: ۳۴۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 02May 2019

توجه به معارف قرآنی راه برون‌رفت از گرفتاری‌ها و مشکلات استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محی‌الدین بهرام محمدیان» دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم کشور پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان و روحانیان مازندران با گرامی‌داشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه امروز جامعه انسانی دچار نقیصه هدایت است، اظهار داشت: صدا و راه روشن هدایت در دوره کنونی نایاب است و امروز کسانی که دغدغه بشریت را دارند، معتقدند مشکل جامعه بحث هدایت است.

وی با بیان اینکه کسانی می‌توانند هدایت شوند که زمینه‌ها را در خود ایجاد کنند، گفت: روزه تقواساز است و ماه رمضان می‌تواند زمینه تقوا را در انسان‌ها جاری کند.

محمدیان با عنوان اینکه قرآن سند حقانیت دین و پیام مناسب و سند حقانیت پیامبر اکرم (ص) است، اظهار داشت: امروز برای هدایت نیازمند بهره‌گیری از قرآن کریم هستیم.

دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم کشور ادامه داد: قرآن سند محکمی به شمار می‌رود و از هدایت قرآن کریم با تدبر و تفکر می‌توان بهره برد و باید همراه با تلاوت، تدبر در قرآن را تمرین کنیم.

محمدیان با بیان اینکه دنیای ما پر از گرداب و زندگی همراه با نگرانی و دغدغه است، گفت: راه برون رفت از این گرفتاری‌ها، توجه به معارف توحیدی و قرآنی است.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه انقلاب اسلامی از قرآن بهره گرفته است در مواقعی از قرآن غفلت کردیم و بازگشت به قرآن می‌تواند آسیب‌ها را جبران کند و گرفتاری‌ها را حل کند.

دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم کشور با تأکید بر عجین کردن محافل و نشست‌ها با معارف زلال قرآنی، تصریح کرد: استقبال جوانان از تفسیر قرآن بسیار دل انگیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار