فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

تعالی آموزش و پرورش در گرو اجرای سند بنیادين تحول است

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه دشمنان در طرح 2030 برای ما نقشه‌ها كشيده‌اند و بايد مراقب باشيم، گفت: تعالی آموزش و پرورش در گرو اجرای سند بنیادين تحول است.
کد خبر: ۳۴۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ - 02May 2019

به کارگیری کلیدواژه های رهبری یعنی تعالی در آموزش و پرورشبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهد، تعالی آموزش و پرورش را خواهیم دید اظهار داشت: تربیت نسل انقلاب رسالت برزگی است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش گفت: هرچه برای تعالی تعلیم و تربیت مورد نیاز است در این سند دیده شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر بتوانیم با دانش‌آموز همراه بوده و به سمت و سوی انقلاب حرکت دهیم قطعاً آینده انقلاب تضمین می‌شود تصریح کرد: دشمنان در طرح 2030 برای ما نقشه‌ها کشیده‌اند تا جایی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری با اجرای این طرح ما برای آن‌ها سرباز تربیت خواهیم کرد که این موضوع بسیار خطرناک است. 

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه 40 سال دوم انقلاب به جوانان توجه ویژه دارد افزود: این جوانان در آموزش و پرورش رشد و نمو خواهند داشت.

انتها ییام/

نظر شما
پربیننده ها