کارشناس مذهبی:

مدافعان حرم کاری کردند که صدای خرد شدن نظام سلطه به گوش می‌رسد

حجت الاسلام «احسان  بی‌آزار تهرانی» با بیان اینکه طی هشت سال یک وجب از خاک‌مان را به دشمن ندادیم و صلابت و استحکام و دفع دشمن به رخ جهانیان نمایان شد، گفت: مدافعان حرم کاری کردند که صدای خرد شدن نظام سلطه به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ - 03May 2019

مدافعان حرم کاری کردند که صدای خرد شدن نظام سلطه به گوش می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «احسان  بی‌آزار تهرانی» روحانی جهادی و کارشناس مذهبی در سومین سالگرد شهدای مدافع حرم خان‌طومان که در روستای دستنکلای سیمرغ برگزار شد، با بیان اینکه اصل زنده بودن و اصل حیات برای شهیدان است، اظهار داشت: شهیدان تا زمانی که بین ما بودند محدودیت داشتند؛ شهیدان در خیر همه خوبان و همه خیرات سهم دارند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه شهید وقتی در ساحت فنا فی‌الله به زمین می‌خورد هفت سرمایه به دست می‌آورد، گفت: اولین سرمایه نظر به وجه الله است که ما خاکنشینان نمی‌توانیم در مقام عرشی و عندربهم یرزقون شهید صحبتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جایگاه شهید بی‌بدیل و غیر قابل ادراک نیست، گفت: شهدای مدافع حرم به دو دلیل شهادت در غربت و گذشتن از زن و فرزند در شرایطی که یک عده را دنیا بیچاره کرده است با شهدای دفاع مقدس تفاوت دارند.

این روحانی جهادی اضافه کرد: بالاترین سرمایه شهدای مدافع حرم این بود که در چنین شرایطی دل از دنیا کندند و هستی‌شان را تقدیم کردند و با یک انگیزه بی‌نظیری رفتند که کارشان عالم‌گیر شد.

بی‌آزار تهرانی ادامه داد: شهدای دهه شصت سرمایه اسلامی-ملی هستند که امنیت خاک، وطن و ناموس ما را تضمین کردند و درحالی‌که ظرف 200 سال گذشته سلاطین و شاهان و طاغوتیان سه برابر خاک فعلی کشور را در اثر عدم غیرت و صلابت و مجاهدت تقدیم بیگانگان کرده بودند؛ اما در هشت سال دفاع مقدس، ملت و رزمندگان با ایثار و گذشت‌شان یک وجب از خاک‌مان را به دشمن ندادند و صلابت و استحکام و دفع دشمن توسط مردم به رخ جهانیان نمایان شد و مدافعان حرم کاری کردند که صدای خرد شدن نظام سلطه به گوش می‌رسد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری، آمریکا امروز رو به افول است، عنوان کرد: مردم فهمیده و از جان گذشته که در همه عرصه‌های میدانی ایستاده‌اند، متوجه این مسأله هستند و این درحالی‌ است که خیلی از خواص جامعه ما هنوز این حرف مقام معظم رهبری را ادراک نکردند و از پنجه و دندان نشان دادن بعضی از این دشمنان مرعوبند و به تعبیر مقام معظم رهبری هنوز در گرو دل سپردن به غربند و می‌خواهند پیاده نظام و عمال برای نظام سلطه فرهنگی دشمن ایجاد کنند که با جلوداری همین ملت موفق نخواهند شد.

این روحانی جهادی اظهار کرد: مردم در جنگ اقتصادی دشمن، جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند، و ثابت کردند ملتی که پای مکتب خود جان و خون بگذارد با نان حریم فروشی نخواهد کرد.

وی افزود: عده‌ای این روزها مسأله معیشت را گروگان گرفتند و در پی آوردن 2030 و غلبه فرهنگ غرب به این مملکت هستند؛ ولی مردم با صلابت در مقابل آنها ایستادند.

این روحانی جهادی با بیان اینکه امروز دیگر فقط انقلاب اسلامی بیمه نشده است، امروز جبهه مقاومت با اندیشه مدافعان حرم شکل گرفت، گفت: بچه‌های مدافع حرم به ظاهر رفتند تا از سقوط خان‌طومان جلوگیری کنند؛ اما نبل‌ و الزهرایی که سه سال در محاصره مطلق بود را نجات دادند و در فلسفه عدم سقوط متوجه کاری که این بچه‌ها کردند می‌شویم.

وی افزود: مدافعان حرم با صلابت و مجاهدت با نگهبانی خان‌طومان کمر خان سلطه را شکستند و 84 درصد خاک سوریه را که از لحاظ راهبردی و نظامی و عملیاتی دست داعش افتاده بود، آزاد کردند و جریان تکفیری را نابود کردند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار