امیر دریادار ‌خانزادی‌:

نیروی دریایی ارتش‌ ‌در تجهیزات دفاعی و نظامی ‌خودکفا شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش به لحاظ تجهیزات دفاعی و نظامی خودکفا و بومی است.
کد خبر: ۳۴۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 03May 2019

نیروی دریایی ارتش‌ ‌در تجهیزات دفاعی و نظامی ‌خودکفا شدبه گزارش گروه دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی شامگاه پنجشنبه در نشست طلایه‌داران هدایت اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها جنگ روانی و اقتصادی را به عنوان مهم‌ترین راهبرد خود در دستور کار قرار داده‌اند و از این طریق به دنبال این هستند که همگرایی ملی ما را زیر سوال ببرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در این مسیر باید انسجام ملی و وحدت داشته باشیم؛ زیرا تنها از این طریق است که می‌توانیم نقشه دشمنان را خنثی کنیم. امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که کشور ما تنها کشوری است که در مقابل استکبار جهانی سینه سپر کرده و حاضر به تسلیم نیست.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی، چهره اصلی دشمن مشخص نیست بیان کرد: دشمن امروز تمام تمرکز و قوای خود را از حالت نظامی و سیاسی به حالت اقتصادی تغییر داده و در این میان تشخیص جبهه درگیری برای مردم سخت است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان تاکید دارند و در دریاها نیز سکان اقتدار در اختیار جوانان است و با بهره‌گیری از این ظرفیت درصدد احیای اقتدار تمدن دریایی کشور هستیم.

دریادار خانزادی در ادامه با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه خلیج‌فارس و تنگه هرمز، گفت: روزانه 17 میلیون بشکه نفت از این منطقه صادر می‌شود که بیانگر این است که این منطقه به لحاظ منابع انرژی، مهم و حیاتی برای کشورهای دنیاست. بنابراین باید در جامعه جهانی نسبت به منافع متقابل در خلیج فارس نوعی احترام وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی همواره از صلح توام با عزت و حکمت و مصلحت دفاع می‌کند و براساس آموزه‌های قرآنی، نظام مهاجم نیست اما همواره بر حقوق خود تاکید دارد و در این مسیر شاهد هستیم که نیروی دریایی ارتش به لحاظ تجهیزات دفاعی و نظامی خودکفا و بومی شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها