مدیرکل اداره حفظ آثار آذربایجان‌غربی:

خاطرات و تجربیات رزمندگان دفاع مقدس نباید فراموش شود

سرهنگ وحیدی گفت: نباید اجازه داد خاطرات و تجربیات افرادی که خالصانه در راه حفظ انقلاب اسلامی و وطن خود جان‌فشانی کرده‌اند، به دست فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۳۴۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 03May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از کتاب برتر سال استان که در خانه مطبوعات ارومیه برگزار شد، ضمن تجلیل از توجه مسئولان به نشر فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: حوزه دفاع مقدس، حوزه بسیار غنی و گسترده‌ای است که نیاز به توجه همه جانبه مسئولان و دست‌اندرکاران دارد. 

وی افزود: حساس‌ترین برش تاریخی 40 ساله موفق انقلاب اسلامی، شامل هشت سال دفاع مقدس است که به تعبیر رهبر عزیزمان، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مانند گنجی است که قابلیت تبیین مفاهیم ایثار و فداکاری و جهاد برای نسل آینده وحاضر در آن وجود دارد.

سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های بسیار مهم در نشر شعائر دفاع مقدس توجه به جمع آوری تاریخ شفاهی رزمندگان و پیشکسوتان است، افزود: نباید اجازه داد خاطرات و تجربیات افرادی که خالصانه در راه حفظ انقلاب اسلامی و وطن خود جان‌فشانی کرده‌اند، به دست فراموشی سپرده شود.

مجموعه سه جلدی کتاب «تاریخ معاصر آذربایجان» که تحولات استان را از سال‌های 1357 تا 1367 در 1751 صفحه به تصویر کشیده است، منتخب برگزیده اولین مراسم تجلیل از کتاب برترسال استان بود، که از نویسندگان و دست‌اندرکاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار