نماینده ولی فقیه در خوزستان:

تنوع قومیت‌ها برای پیشرفت خوزستان یک نعمت و فرصت است

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: تنوع قومیت‌ها برای پیشرفت استان یک نعمت و فرصت است، نخبگان و اساتید استان نیز باید برای حل مشکلات فرهنگی استان همکاری و مشارکت کنند و در این خصوص درب خانه و دفتر من روی همگان باز خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 03May 2019

تنوع قومیت ها برای پیشرفت خوزستان یک نعمت و فرصت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: قول و وعده پیگیری مشکلات را به صورت شبانه روزی می دهم و بعدا خواهم گفت این پیگیری ها با چه کسانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه سیل اخیر علیرغم مشکلات، نعمت های زیادی نیز داشت، افزود: در بحث محرومیت زدایی مشکلات مردم را پیگیری می کنم  تا شرایط همه مناطق عادی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان یک رویه علمی و همیشگی خواهد بود و تکمیل زمین های ورزشی خصوصا در مناطق محروم استان را با همکاری همه شما پیگیری خواهم کرد.

‌‌موسوی فرد با بیان اینکه بانوان بزرگوار در همه زمینه ها در قله افتخار و مورد احترام هستند، افزود: تنوع قومیت ها برای پیشرفت استان یک نعمت و فرصت است، نخبگان و اساتید استان نیز باید برای حل مشکلات فرهنگی استان همکاری و مشارکت کنند و در این خصوص درب خانه و دفتر من روی همگان باز خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خادم و خدمتگزار مردم محترم خواهم بود و از امامان جمعه قبل از خودم نیز قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هرگاه ما همدل بودیم توانستیم مشکلاتی مانند سیل را به خوبی مدیریت کنیم، تصریح‌کرد: همه مسئولان استانی مخصوصا شما جوان ها باید در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب در کنار یکدیگر این مهم را تحقق ببخشیم.

‌‌موسوی فرد گفت: در کنار یکدیگر مشکلات را حل می‌کنیم تا رفع محرومیت ها به پایان برسد و در  بحث تعصب، نه از قوم یا شخص خاصی حمایت می کنم بله مخلص ولایت شیعه آل علی هستم.

به گزارش دفاع پرس، امروز و در مصلی بزرگ اهواز اولین خطبه های نماز جمعه به امامت سید«عبدالنبی موسوی فرد» امام جمعه جدید اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان با استقبال و شکوه هر چه تمامتر اقشار مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار