فرمانده سپاه امام رضا(ع):

رهبری امام خمینی (ره) ایران را در جنگ تحمیلی سرافراز کرد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: اطاعت از منویات مقام معظم رهبری،حفظ وحدت ملی، اتکا به منابع داخلی و عنایت ائمه(ع) سبب سربلندی ملت ایران شده و علی‌رغم تمامی تلاش‌های جبهه استکبار برای براندازی و فروپاشی نظام، ایران توانست از این موانع به پیشرفت برسد.
کد خبر: ۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹ - 22September 2013

رهبری امام خمینی (ره) ایران را در جنگ تحمیلی سرافراز کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار احمدی در مراسم رژه نیروهای مسلح،اظهار کرد:امام خمینی (ره) علیرغم اعمال تحریم تجهیزات نظامی از سوی تمامی کشورها با رهبری داهیانه خویش موفق شدند به دشمنی که از تجهیزات فوقمدرن استفاده میکرد، ضربه بزنند.فرماندهی بینظیر امام خمینی(ره) که با اتکا به توانمندی داخلی و بدون مراجعه به صاحبان قدرت بود،موجب شد تا دفاع ملت ایران را به خوبی مدیریت شود.حتی کشورهایی همچون یوگسلاوی که موضع بیطرفی اتخاذ کرده بود حاضر به کمک نظامی به ایران نبود.
 
وی افزود: در ماههای اول جنگ تحمیلی هیچ کشوری اجازه نصب سیم خاردار از بنادر روس را نداد و علیرغم کمبود تجهیزات نظامی، ایران توانست در عملیات و الفجر 8 و کربلای 5 به ترتیب 86 و 80 فروند هواپیمایی شکاری دشمن را زمینگیر کند.
 
سردار احمدی اظهار کرد: باور به امکانات و توانمندی داخلی و عنایات ائمه و امداد غیبی نیز از دیگر عوامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم بعثی عراق بود.
 
فرمانده سپاه امام رضا با اشاره به تحولات اخیر منطقه به ویژه در سوریه و افغانستان خاطرنشان کرد: جبهه استکبار بدون در نظر گرفتن هنجارهای بینالمللی به کشورهای منطقه حمله و یورش برده است، همان طور که هشت سال جنگ را با هزینه چند میلیارد دلاری به ملت ایران تحمیل کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار