امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد:

سبک زندگی اسلامی یک افتخار ارزشمند و قابلیت عرضه جهانی دارد

حجت‌الاسلام حسین دشتی گفت: سبک زندگی اسلامی به عنوان یک افتخار ارزشمند برای کشور قابلیت عرضه جهانی دارد.
کد خبر: ۳۴۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ - 03May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین دشتی» امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی به عنوان یک افتخار ارزشمند برای کشور قابلیت عرضه جهانی دارد، اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی برای رهبر معظم انقلاب نیز بسیار حائز توجه است تا جایی که بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر آن تاکید ویژه دارد. 

وی بیان کرد: سلایق اخلاقی و دینی به جای خود حائز اهمیت است ولی سبک زندگی اسلامی نیز به عنوان مقوله‎ای جدید باید مورد توجه ویژ قرار گیرد. 

حجت‌الاسلام دشتی ادامه داد: سبک زندگی به واسطه اینکه به تمام ابعاد وجود انسان‌های تسری پیدا کرده یک مقوله افتخارآمیز برای ایران است. 

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با گرامیداشت 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و روز هلال احمر اظهار داشت: نیروهای این مجموعه در حادثه سیل اخیر در کشور خوش درخشیدند و آنچه که نظام و انقلاب ایران اسلامی به ارمغان آورده مهرورزی و خدمت به محرومان است که به‎خوبی در تلاش‌‎های هلال احمر نمایان است. 

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: شوراهای مساجد و روحانیت باید فضای مناسب با این ماه مبارک را آماده کنند. در ماه رمضان باید از فرصت تربیت، رشد و کمال جامعه به‎خوبی استفاده شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار