برگزاری اختتامیه دوره آموزشی راهنمایان سواد رسانه در ایرانشهر

اختتامیه دوره آموزشی راهنمایان سواد رسانه در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ - 03May 2019

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی راهنمایان سواد رسانه در ایرانشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «یوسف علی‌بیگی» مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان  در مراسم اختتامیه دوره آموزشی راهنمایان سواد رسانه در دانشگاه ولایت ایرانشهر اظهار داشت: برای همه ما لازم است تا مسائل مربوط به سواد رسانه و شناخت فضای مجازی را فرا بگیریم و به کار ببریم.

علی‌بیگی افزود: ما باید جبهه متحد رسانه‌ای برای مقابله با دشمن تشکیل دهیم تا بتوانیم در مقابل کید‌ها و حیله‌های دشمن اقدا مناسب انجام دهیم.

مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما باید فرا بگیریم تا بتوانیم دیگران را به سمت درست که همان تشکیل جامعه اسلامی است هدایت کنیم. ما برای تشکیل این جامعه باید همه با هم همدل شویم که این همان کلام قرآن است.

در ادامه این مراسم «علیرضا پورمسعود» گفت: برای اینکه ما بتوانیم از رسانه و فضای مجازی به عنوان یک فرصت و یک ظرفیت به نفع خودمان استفاده کنیم باید به شناخت آن بپردازیم.

وی تصریح کرد: جنگ روانی کنونی دشمن برای از بین بردن مقاومت است و اکنون دشمنی راه کاری به جز ایجاد ناامیدی ندارد.

پورمسعود در پایان با اشاره به این که فرهنگ و سنن هر قومی ریشه و اصالت آن‌ها است، گفت: در حال حاضر دشمن به دنبال از بین بردن همین فرهنگ‌ها از طریق رسانه و فضای مجازی است که لازمه جلوگیری از این اتفاق شناخت رسانه و داشتن سواد رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها