سردار جمیری:

سپاه حفاظت ٣٠٠ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این مجموعه از بدو تاسیس تا کنون ٣٠٠ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۳۴۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 04May 2019

مجموع تخصص‌های سپاه در فرماندهی حفاظت جمع شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «فتح الله جمیری» فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) اظهار داشت: در ۴۰ سالگی انقلاب، حضور ۴۰ ساله سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف برای ما افتخاری است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از امنیت امروز کشور مرهون تلاش پاسداران و کار‌های حیاتی است که بر عهده آن‌ها قرار دارد. همچنین در مشکلاتی مانند سیل نیز یکی از مجموعه‌های پیشتاز در بحث امداد رسانی به مردم است.

سردار جمیری با بیان اینکه در بحث دفاع از حرم یکی از مجموعه‌هایی که پاسداران آن بیشترین فشار را برای اعزام به سوریه می‌آوردند، همین مجموعه سپاه حفاظت بوده است، گفت: مجموعه سپاه حفاظت از بدو تاسیس تا کنون ٣٠٠ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده حفاظت سپاه ادامه داد: کار مجموعه حفاظت یک کار کاملا تخصصی است و می‌توان گفت که مجموع تمام وظایف و تخصص‌های سپاه پاسداران در این مجموعه جمع شده است.

وی تصریح کرد: هر لحظه برای پاسداران سپاه حفاظت یک عملیات است و عزیزان ما در این مجموعه همیشه به صورت شبانه‌روزی و حتی در روز‌های تعطیل در حال انجام عملیات هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها