معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بوشهر:

معلمان بزرگترین خانواده دولت هستند

«مجید خورشیدی» در همایش تقدیر از معلمان برتر استانی و منطقه‌ای بوشهر با بیان اینکه بزرگترین خانواده دولت معلمان هستند، گفت: استاد شهید مطهری همه مکاتب را ابتدا مطالعه کرد و سپس قضاوت و نقد کرد.
کد خبر: ۳۴۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 04May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مجید خورشیدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امروز در همایش تقدیر از معلمان برتر استانی و منطقه‌ای بوشهر با بیان اینکه بزرگترین خانواده دولت معلمان هستند، اظهار داشت: استاد شهید مطهری همه مکاتب را ابتدا مطالعه کرد و سپس قضاوت و نقد کرد.

وی گفت: همه ما باید سعی کنیم با نقد علمی اتفاقاتی که در پیرامون ما است به نقد و قضاوت آن بپردازیم چرا که معلم بزرگ اخلاق شهید مطهری چنین درسی را به ما داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کلمه به کلمه این سند ساختن انسان دانش بنیان را به ما گوشزد می‌کند و معلمان عزیز ما باید این ضرورت‌ها را بشناسند.

وی با بیان اینکه باید به سمت تربیت انسان دانش‌ بنیان حرکت کنیم، ادامه داد: باید افرادی که در مدارس بیرون می‌آیند برای کار در جامعه تربیت شوند و انسان‌هایی تربیت شوند که با خروج از مدارس بتوانند بار سنگین اجتماعی خود را به دوش بکشند.

خورشیدی متذکر شد: معلمان خونشان رنگین‌تر از دیگر کارکنان دولت نیست ولی به عنوان یک شهروند و خادم نظام این را می‌گویم که اگر تلاش معلمان نبود هرگز کارمندان خوب هم برای جامعه تولید نمی‌شد. برای اینکه دولت کارگزار خوبی داشته باشد باید معلمان خوبی داشته باشیم.

این مسئول تاکید کرد: کشورهای توسعه یافته یقیناً دارای نظام‌های آموزش و پرورش توسعه یافته‌اند و رابطه مستقیمی بین نظام آموزش و پرورش و توسعه کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار