سرپرست فرمانداری دزفول تاکید کرد؛

ضرورت واکاوی فرهنگ مقاومت مردم دزفول در سطح کشور و جهان

حیدری گفت: بدیهی است که در روز چهارم خرداد برنامه‌ها و اقدامات باید به گونه‌ای باشد که این رویداد بزرگ مورد واکاوی قرار گیرد و فرهنگ عظیم مقاومت، ایثار و شهادت برای کشور و جهان مجددا بازخوانی و باز تعریف شود.
کد خبر: ۳۴۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ - 04May 2019

ضرورت واکاوی فرهنگ ناشی از مقاومت مردم دزفول در سطح کشور و جهان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محمد حیدری» سرپرست فرمانداری دزفول در اولین جلسه ستاد استانی سوم و چهارم خرداد که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: چهارم خرداد یک روز ملی و ثبت شده در تقویم کشور است؛ اما هر ساله شاهد بوده‌ایم که رویکرد متولیان شهرستان دزفول در این روز بزرگ صرفاً برگزاری یک همایش با چند سخنرانی بوده که این امر شایسته رویداد بزرگ و ارزشمندی همچون چهارم خرداد نیست.

وی افزود: بدیهی است که در روز چهارم خرداد برنامه‌ها و اقدامات باید به گونه‌ای باشد که این رویداد بزرگ مورد واکاوی قرار گیرد و فرهنگ عظیم مقاومت، ایثار و شهادت برای کشور و جهان مجدداً بازخوانی و باز تعریف شود.

سرپرست فرمانداری دزفول عنوان کرد: بنابراین در راستای اهتمام به گرامی‌داشت این روز و پرهیز از کلیشه‌گویی و اقدامات کلی، دبیرخانه بزرگداشت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول متشکل از نماینده فرمانداری، نماینده امام جمعه و شورای فرهنگ عمومی و نیز نماینده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول به زودی تشکیل خواهد شد تا با ساختار و سازماندهی منحصر بفرد و به صورت مستمر به فعالیت بپردازد.

 رئیس ستاد بزرگداشت روز چهارم خرداد با اشاره به تشکیل سه کمیته در ستاد بزرگداشت روز چهارم خرداد، تصریح کرد: کمیته پشتیبانی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و نیز کمیته هماهنگی در زیر مجموعه این ستاد تشکیل و شروع به فعالیت می‌کنند.

حیدری توضیح داد: در کمیته پشتیبانی، شهردار دزفول، شهرداران مناطق، شهرداران شهرهای پیرامونی و بخشداران حضور خواهند داشت، همچنین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نیز با حضور روابط عمومی‌های مجرب ادارات دولتی شهرستان تشکیل می‌شود و کمیته تشریفات و هماهنگی نیز متشکل از مسولان مربوطه می‌باشد.

وی گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته، استاندار خوزستان نیز از ستاد بزرگداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم شهرستان دزفول حمایت‌های لازم را انجام داده و در برگزاری این روز بزرگ همراه ما خواهد بود.

سرپرست فرماندار دزفول در پایان این جلسه، برنامه های پیشنهادی خود را به روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به عنوان دبیرخانه ستاد استانی این مناسبت تحویل داد تا در شورای هماهنگی دفاع مقدس مطرح و مصوب شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها