امیر باقری:

ورزش باید بخشی از زندگی کارکنان نیروهای مسلح شود

معاون آموزش و پژوهش ستادکل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اهمیت نهادن به ورزش، گفت: تلاش می‌کنیم تا ورزش بخشی از زندگی روزمره کارکنان نیرو‌های مسلح شود.
کد خبر: ۳۴۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 04May 2019

ورزش باید بخشی از زندگی کارکنان نیروهای مسلح شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه ورزش نیروهای مسلح ۲ رویکرد ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به تنوع ماموریتی نیروهای مسلح، شرط انجام ماموریت مطلوب را برخورداری از توان رزمی و آمادگی جسمانی عنوان کرد.

امیر باقری افزود: در راستای تقویت نیروهای مسلح تلاش کرده‌ایم تا ورزش بخشی از زندگی روزمره نظامیان شود و بر این اساس حضور در عرصه ورزش همگانی را نیز مورد توجه قرار می‌دهیم.

معاون آموزش و پژوهش ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز یکی از شروط ترفیع و انتصاب در سطح نیروهای مسلح، برخورداری از آمادگی جسمانی است که برای عموم کارکنان در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: در راستای توجه به ورزش عمومی در سال گذشته راهپیمایی و کوهپیمایی را در سطح نیروهای مسلح ایجاد کردیم.

امیر باقری تصریح کرد: همزمان با ورزش همگانی توجه به ورزش قهرمانی را به عنوان موتور محرک ورزش همگانی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در سال گذشته این بود که عرصه رقابت را از سطح ملی به عرصه بین‌المللی ارتقا دادیم تا در سطح جهانی و بین المللی کسب افتخار کنیم.

معاون آموزش و پژوهش ستادکل نیروهای مسلح گفت: سال جاری در نظر داریم تا به میزبانی جمهوری اسلامی، مسابقاتی را با حضور کشورهای دوست و همسایه در رشته‌های ورزشی نظامی برگزار کنیم. هدف ما این است که از طریق ورزش قهرمانی، ورزش عمومی را در سطح نیروهای مسلح تقویت کنیم.

وی افزود: تاکید ما در کنار موضوع ورزش، عینیت بخشیدن به عرصه فرهنگ و رعایت اخلاق ورزشی است که با فرهنگ ما گره خورده است.

امیر باقری در پایان گفت: انتظار می‌رود نیروهای مسلح، در رشته‌های تیراندازی دو میدانی و رشته‌های رزمی سکوهای قهرمانی را همواره از آن خود کنند.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها