امام جمعه معمولان:

سپاه مانعی بزرگ برای آمریکا است

حجت‌الاسلام حسن رضایی گفت: آمریکا بیشترین تلاش خود را بر ضد سپاه به کار می‌گیرد و این بیانگر این است که سپاه مانعی بزرگ برای آمریکاست.
کد خبر: ۳۴۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ - 04May 2019

سپاه مانعی بزرگ برای آمریکا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «حسن رضایی» امام جمعه معمولان، امروز شنبه  در همایش گرامی داشت هفته عقیدتی که در سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: ایمان باید با بینش و بصیرت توأم باشد.

وی با بیان اینکه درک موقعیت سیاسی و اجتماعی و آگاهی به مصالح اسلام افق روشنی را پیش روی مدافعان انقلاب و اسلام می‌گشاید، افزود: سپاه را صرفاً یک نیروی نظامی تلقی نکنیم بلکه سپاه می تواند در عرصه های فرهنگی و عقیدتی ورود کند.

وی با بیان اینکه بینش، آگاهی و هوشیاری انگیزه دفاعی مدافعان را تقویت می‌کند، گفت: کسی که خود را پاسدار انقلاب بداند تا تقدیم جان و رسیدن به شهادت حاضر نیست دست از راه و هدف خود بردارد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سپاه را یک رکن اصلی انقلاب خواند و  گفت: آمریکا در میان تمام گروه ها بیشترین تلاش خود را بر ضد سپاه به کار می‌گیرد و این بیانگر این است که سپاه مانعی بزرگ برای آمریکاست.

امام جمعه معمولان سه شاخصه مهم عقیدتی را  تقویت امر به معروف؛ بصیرت افزایی نیرو ها و خانواده های سپاهیان برشمرد و گفت: این شاخصه ها هستند که باعث توسعه و فعال بودن سپاه شده است.  

رضایی با اشاره به وضعیت ایران در جنگ تحمیلی گفت: مهمترین ساز و کار دفاعی که کشور را تقویت کرد سپاه بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار