حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار با خانواده‌ مرزبانان ربوده شده مطرح کرد؛

اهتمام وزارت امور خارجه، مرزبانی و سپاه برای آزادی مرزبانان ربوده شده

رئیس قوه قضائیه با اشاره به هوشیاری مرزبانان در مقابله با گروهک‌های تروریستی در مرز‌های جنوب شرق کشور گفت: وزارت امور خارجه، مرزبانی و سپاه پاسداران باید پیگیر آزاد کردن دو مرزبان ربوده شده باشند.
کد خبر: ۳۴۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 05May 2019

اهتمام وزارت امور خارجه، مرزبانی و سپاه پاسداران برای آزادی مرزبانان ربوده شده/ هوشیاری مرزبانان در مقابله با گروهک‌های تروریستیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه در دیدار با خانواده دو مرزبان ربوده شده در زاهدان اظهار داشت: وزارت امور خارجه، مرزبانی و سپاه پاسداران باید پیگیر آزاد کردن دو مرزبان ربوده شده باشند.

وی به هوشیاری مرزبانان در مقابله با گروهک‌های تروریستی در مرز‌های جنوب شرق کشور اشاره کرد و افزود: مبارزه با گروهک‌های تروریستی و معاندین باید به طور ویژه در دستور کار مرزبانان باشد که به لطف خداوند مرزبانان در این زمینه سربلند بودند.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اهمیت قانونمند شدن صادرات در مرز‌های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قانونمندی صادرات از قاچاق کالا و سوخت جلوگیری می‌کند.

حجت‎الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: از تلاش نیرو‌های مرزبانی استان و دیگر نیرو‌های مسلح به منظور کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم گرفتار در سیلاب استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار