جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

همه باید برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب تلاش کنیم

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شکست انقلاب بیشترین سود را به آمریکا می‌رساند، گفت: همه باید برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب تلاش کنیم.
کد خبر: ۳۴۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 05May 2019

همه باید برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهید «همت‌علی حسن‌زاده» از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حضور جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد.

امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام»  در این آیین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قطب مطمئن دفاعی-نظامی در دنیا شناخته شده است، اظهار داشت: امروز خودکفایی نیرو‌های مسلح ما، موازنه‌های نظامی منطقه را کاملاً تغییر داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه سوم خرداد افزود: اشغال خرمشهر توسط نیرو‌های بعثی در ادامه توطئه‌های آمریکا با فرماندهی صدام و حمایت برخی خیانتکاران داخلی انجام شد.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: با تصمیم «بنی‌صدر» و خیانت او ۲۵۰ هزار سرباز ارتش در آن برهه حساس از خدمت معاف یا مشمول مشاغلی دیگر شدند که این خیانت در حافظه تاریخی این مرز و بوم خواهد ماند.  

گلفام بیان کرد: فتح خرمشهر جلوه‌ای از انسجام و همدلی نیرو‌های سپاه، ارتش و بسیج مردمی و هدایت مستقیم امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه شکست انقلاب بیشترین سود را به آمریکا می‌رساند، تأکید کرد: همه باید برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار