جلسه دانشنامه استانی دفاع مقدس در گرگان برگزار شد

جلسه دانشنامه استانی دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و اعضای این کارگروه در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ - 06May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه دانشنامه استانی دفاع مقدس با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و اعضای این کارگروه در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

جلسه دانشنامه استانی دفاع مقدس در گرگان برگزار شد

در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص نحوه کار با دانشگاه آزاد اسلامی توسط نماینده اداره ‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و دانشگاه ارائه گردید.

در ادامه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از برنامه‌های انجام شده در ارتباط با دانشنامه توضیحاتی را بیان کرد و ابراز داشت: که تمام مقالات باید در ارتباط با دفاع مقدس باشد و چون شهرهای استان به صورت مستقیم درگیر جنگ نبودند، نقش به‌سزایی در دفاع مقدس نداشتند و در مداخل مربوط به جغرافیا باید حتما از مباحث دفاع مقدس استفاده کرد و به صورت جزئی به نوع پوشش گیاهی و آب و هوا و غیره پرداخته شود.

در ادامه جلسه هر یک از اساتید با توجه به تجربه و تخصص خود از مجموع ۴۴ مدخل دانشگاه آزاد، ۲۷ مدخل را انتخاب و نگارش مقاله را آغاز کردند و مقرر شد تا پایان هفته جاری باقیمانده مقالات نیز انتخاب و نوشته شود.

در پایان این جلسه مصوب شد تمام اساتید که مداخل تحویل آنها گردیده، پرونده علمی را مطالعه کرده و در جلسه آینده زمانبندی نوشتن مقالات دانشنامه مشخص شود.

جلسه دانشنامه استانی دفاع مقدس در گرگان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار