مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

رونمایی از سایت فرماندهان شاخص استان یزد

سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» با اشاره به برگزاری حدود 280 عنوان برنامه ویژه حماسه آزادسازی خرمشهر در یزد، گفت: رونمایی از سایت فرماندهان شاخص استان همزمان با سراسر کشور یکی از برترین این برنامه‌ها است که سایت آن در حال آماده‌سازی و بروزرسانی است.
کد خبر: ۳۴۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 06May 2019

رونمایی از سایت فرماندهان شاخص استان یزد  ///عکس سایز نیست///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سی‌وهفتمین سالروز حماسه آزاد‌سازی خرمشهر با اشاره به تحریم‌های استکبار جهانی نسبت به کشورمان، اظهار داشت: استکبار جهانی با تمام امکانات به جنگ روانی با ایران از طریق تحریم‌ها می‌پردازد که ما باید تلاش کنیم با بیان دلاوری‌ها، شجاعت‌ها  و ایثار شهدا و رزمندگان تعادل دشمنان را بر هم بزنیم و حرکت رو به جلوی کشورمان را روان سازیم.

هدایتی ادامه داد: مردم خوب و جوانان ما که در بیانیه گام دوم انقلاب هم سهم بزرگی دارند، باید پیروز میدان باشند و با درس گرفتن از تجربیات گذشتگان مخصوصا شهدا و ایثارگران در سایه رهبر انقلاب اسلامی از مشکلات بزرگ اجتماعی و اقتصادی عبور کنند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد امسال در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود، اضافه کرد: از چهارشنبه یکم خرداد با گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در فرهنگسرای غدیر برنامه‌های گرامیداشت این حادثه خونین آغاز می شود و تا 4 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

هدایتی با اشاره به برگزاری برنامه‌های این روز باید با در نظر گرفتن مقتضیات فرهنگی، بافت قومی و سلیقه‌ای هر استان، عنوان کرد: بازخوانی علمیات بیت المقدس، برگزاری نمایشگاه اسناد عملیات بیت‌‌المقدس، شب شعر، ورکشاپ نقاشی، همایش دوچرخه سواری، سرود و تئاتر خیابانی، چاپ و توزیع بورشور نقش زنان در حماسه آزاد‌سازی خرمشهر را از برنامه‌های شاخص امسال است.

وی یادآور شد: رونمایی از سایت فرماندهان شاخص استان همزمان با سراسر کشور یکی از برترین این برنامه‌ها است که سایت آن در حال آماده‌سازی و بروزرسانی است.

در ادامه این جلسه بقیه اعضای این ستاد، برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد را اعلام کردند که حدود 280 عنوان برنامه طی چهار روز در سطح استان برگزار می‌شود.

تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده شهدا، تبیین عملیات بیت‌المقدس و روایتگری، نشست‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه‌ها و مسابقات، ارسال پیام کوتاه، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، پیاده روی و... بخشی از برنامه‌های عمومی تدارک دیده شده در ستاد استانی گرامیداشت سی‌وهفتمین سالروز حماسه آزاد‌سازی خرمشهر، است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار