استاندار خوزستان:

هیچ حکومتی به اندازه رژیم آل‌سعود ظالم و تضعیف‌کننده حقوق انسان‌ها نیست

شریعتی گفت: هیچ کشور و حکومتی چون رژیم آل‌سعود تا این حد ظالم و تضعیف‌کننده حقوق انسان‌ها نیست و متاسفانه کسانی که داعیه حقوق بشر و آزادی در دنیا را دارند این چنین در قبال جنایات این رژیم سکوت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶ - 06May 2019

هیچ حکومتی به اندازه رژیم آل سعود ظالم و تضعیف کننده حقوق انسان ها نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در مراسم گرامیداشت مقام 33 شهید شیعه عربستان، ضمن محکوم کردن این جنایت بی سابقه توسط رژیم آل سعود اظهار داشت: این دولت با این اقدام ننگین و شرم آور هویت واقعی خود را آشکار ساخته و نشان داده است که به هیچ قانونی پایبند نیست.

وی با بیان این که آل سعود نه تنها در کشورهایی مثل یمن کشتار انسانی به راه انداخته است بلکه اقدام به ریختن خون شهروندان خود می کند، افزود: هیچ کشور و حکومتی تا این حد ظالم و تضعیف کننده حقوق انسان ها نیست و متاسفانه کسانی که داعیه حقوق بشر و آزادی در دنیا را دارند این چنین در قبال این جنایت سکوت کرده اند.
شریعتی گفت: شعارهای جمهوری اسلامی چون بر پایه حمایت از مظلوم است، استکبار جهانی از این موضوع هراس دارد، امیدواریم با حمایت از مظلومان عالم شرایط را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.

در پایان این مراسم، ضمن قرائت بیانیه‌ای در  محکومیت جنایات رژیم آل‌سعود، یاد و خاطره شهدای مظلوم شیعه در عربستان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها