دادستان تهران در دیدار با سردار رحیمی:

دستگاه قضا حمایت کافی و لازم را از پلیس خواهد داشت

دادستان تهران گفت: نیروی انتظامی توانایی برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم‌زنندگان امنیت را دارد و ما به عنوان دستگاه قضا پشتیبانی و حمایت کافی و لازم را از پلیس خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۴۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ - 07May 2019

دستگاه قضا حمایت کافی و لازم را از پلیس خواهد داشتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی القاصی‎مهر» دادستان تهران در دیدار با سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تقدیر از عملکرد مناسب پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت در شهر تهران اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مجموعه‌ای مشترک هستند و از مأموریت‌های یکسانی برخوردارند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه در حقیقت تهران اهمیت کشوری دارد، گفت: تمام معادلات امنیتی، سیاسی و اجتماعی در این شهر رقم می‌خورد که این مسئله تلاش و همت بسیار بالایی را طلب می‌کند.

وی ادامه داد: روحیه ما باید روحیه پاسخگو در قبال مطالبات مردمی باشد و اعتماد ایجاد شده از سوی نظام، این اهمیت را افزایش می‌دهد.

دادستان تهران تصریح کرد: نگاه به مسائل امنیتی، نگاهی ویژه و امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس و قوه‌ قضاییه است و باید به سمتی برویم که جدیت و حساسیت مجموعه‌هایمان افزایش یابد.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی و نیروی انتظامی توانایی بالایی در راستای ساماندهی امنیت در کنار یکدیگر خواهند داشت.

وی پلیس تهران بزرگ را پلیسی علمی و تخصصی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی توانایی برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم‌زنندگان امنیت را دارد و ما به عنوان دستگاه قضا، پشتیبانی و حمایت کافی و لازم را از پلیس خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها