نامه پاسدار شهید حمیدرضا کاوه‌ای به یک دوست

پاسدار شهید «حمیدر ضا کاوه‌ای سرچقا» در نامه خود دوست خویش را با عنوان روضه رضوان یاد می‌کند.
کد خبر: ۳۴۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 10May 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «حمیدرضا کاوه‌ای سرچقا» در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۴۴ در استان لرستان شهرستان دلفان چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ با سمت معاون فرمانده گروهان در عملیات بیت‌المقدس چهار منطقه دربندیخان عراق ارتفاع شاخ شمیران بر اثر اصابت ترکش به صورتش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید حمیدرضا کاوه‌ای به یک دوست

تصاویر متن نامه پاسدار شهید حمیدرضا کاوه‌ای

نامه پاسدار شهید حمیدرضا کاوه‌ای به یک دوست

نامه پاسدار شهید حمیدرضا کاوه‌ای به یک دوست

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

به نام آن خدایی که نام او راحت روح است و پیغام او مفتاح فتوح است و ذکر او مرهم دل مجروح است و سلام بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ابراهیم خلیل.

حضور محترم برادر رئوف و روضه رضوانم مهرداد مهدی سلام گرم می‌رسانم.

امیدوارم سلام خالص مرا که از اعماق قلبم سرچشمه گرفته و حاوی هزاران عشق و علاقه مخلصانه است و نثار آن وجود اقدست می‌نمایم پذیرا باشی.

آری برادر جان باور کن هیچوقت آن چهره منور و بسان ماهت را فراموش نمی‌کنم و همچنین آن همه مکارم و خوبی‌های تو را از یاد نخواهم برد. برادر جان مگر این ظواهر و این عوام فریبی‌های دنیای فانی می‌تواند جمال بی‌مثالت را از خاطرم بزداید و به باد فراموشی سپارد هرگز!

نامه پر از مهرت که حاکی از این همه اخلاص و صمیمیت بود به دستم رسید و این روح مرده‌ام را، چون دمید. ولی چه موقع رسید.

بله برادر جان حتماً از من گله‌داری و رنجیده‌ای که چرا دیر برایت نامه نوشته‌ام. امیدوارم عذری را که متذکر شدم مورد قبول درگاهت باشد. آری بنده حدود ۵ ماهی است که به جبهه رفته‌ام و به مرخصی نیامده بودم و هنگامی که به خانه (مرخصی) آمدم نامه‌ات را به دستم دادند باور کن بسیار مسرور گشتم. ولی یک دنیا خجالتی و شرمندگی را احساس نمودم از این بابت معذرت می‌خواهم.

امیدوارم به بخشندگی و کرم خود این برادر حقیر و (ناخوانا) و ناقابلت را ببخشی. چنانچه از راه (ناخوانا) جویای حال برادر کوچک خود حمید رضا کاوه‌ای شوی بحمدالله نعمت سلامتی حاصل است و هیچ گونه نگرانی در بین نیست بجز دوری آن وجود شریفت آن هم امیدوارم بدین تازگی‌ها دیدارمان روشن گردد. بیشتر از این مزاحمت ایجاد نمی‌کنم. موفق مؤید باشید.

والسلام

تنها کسی که هرگز شما را از یاد نمی‌برد

التماس دعا

حمیدرضا

۱۳۶۵/۱۱/۱۲»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها