امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از گروه‌های تخصصی جهادی در مناطق سیل‌زده کشور

حجت الاسلام سید محسن موسوی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که بسیج سازندگی نیروهای خود در قالب گروه‌های تخصصی را در مناطق سیل زده وارد عمل کند.
کد خبر: ۳۴۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 07May 2019

استفاده از گروه‌های تخصصی جهادی در مناطق سیل‌زده

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امروز در جمع جهادگران شهرستان پلدختر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای فهم بیشتر معارف قرآنی و عمل کردن به دستورات آن است که در این زمینه باید سعی و تلاش شود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خادمان قرآن اشاره کرد و افزود: کوتاهی در عمل به مفاهیم و دستورات قرآنی یکی از مشکلات امروز جامعه ما است، بر این اساس نه‌تنها در ماه مبارک رمضان بلکه در تمام طول سال محافل قرآنی باید برپا باشد و مساجد به پایگاه‌های قرآنی تبدیل شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه هرچه داریم از برکت قرآن است، گفت: امروز با عنایت به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب عامل به قرآن است و ولایت‌ فقیه ما ریشه در قرآن دارد دشمنان از هیبت و شکوه جمهوری اسلامی ترس دارند.

وی افزود: مشاور کاخ سفید می‌گوید کشور ما تمایلی به جنگ با ایران ندارد و وزیر امور خارجه ایالات‌متحده آمریکا اعلام می‌کند فعالیت‌های ایران در منطقه را زیر نظر داریم که همه این حرف‌ها نشان از ترس دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی خاطرنشان کرد: نظام ما بر پایه ولایت با قدرت و صلابت بوده و هست و خواهد بود و امروز هر حرکتی علیه ظلم در دنیا اتفاق می‌افتد نشأت گرفته از جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان و رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت دچار سردرگمی عجیبی شدند و اعلام کردند که گنبد آهنی ما قادر به ردگیری موشک‌ها و راکت‌های مقاومت نیست.

وی یادآور شد: تمام این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که ما باید در تمام شئونات زندگی عامل به معارف قرآنی باشیم تا خداوند به ما عزت و اقتدار و پیروزی عنایت کند.

موسوی با تبریک سالروز آغاز بسیج سازندگی به جهادگران گفت: گروه‌های جهادی در جریان وقوع سیل در پلدختر فعالیت‌ها تلاش‌ها و زحمات خود را به نحو احسن انجام دادند و این کمک‌ها دیگر به سمت تخصصی رفته است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که بسیج سازندگی نیروهای خود در قالب گروه‌های تخصصی  را وارد عمل کند و برای بازگشت پلدختر به روال عادی از تمام پتانسیل خود استفاده کند.

در این دیدار از ۱۰ نفر جهادگر نمونه و فعال پل‌دختر با اهدای لوح از سوی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها