سردار «سیدحسن مرتضوی»:

امروز تمام دنیا متوجه شده است که قدرت ایران اسلامی به واسطه شهداست

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امروز تمام دنیا، همه مومنین به انقلاب و همه دشمنان اسلام متوجه شده اند که قدرت ایران اسلامی و جهان اسلام به واسطه شهدای عزیزی است که در مسیر نورانی انقلاب اسلامی تقدیم شده‌اند.
کد خبر: ۳۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 07May 2019

امروز تمام دنیا متوجه شده است که قدرت ایران اسلامی به واسطه شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: خدا را سپاسگذاریم که امروز شاهد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی بیان کرد: شهدا مظهر قدرت هستند و امروز تمام دنیا، همه مومنین به انقلاب و همه دشمنان اسلام متوجه شده اند که قدرت ایران اسلامی و جهان اسلام به واسطه شهدای عزیزی است که در مسیر نورانی انقلاب اسلامی تقدیم شده اند، حتی مقام معظم رهبری فرمودند در مورد حادثه سیل اخیر اگر این مهربانی ها و نوع دوستی ها در کشور ما رقم می خورد به واسطه آموزه هایی است که از شهدای ما رسیده است.

مرتضوی تصریح کرد: هر آنچه امروز داریم و چله اول انقلاب را با موفقیت پشت سر گذاشتیم به واسطه شهدای عزیزمان است و هر آنچه که پیش رو داریم برای رسیدن به تمدن جهانی اسلام نیازمند بازخوانی سیره عملی شهدای عزیزمان هستیم؛ به این معنا که تا ظهور دولت یار بایستی در مسیر نورانی شهدای عزیزمان ثابت قدم باشیم و اگر لحظه ای غفلت کنیم و از مسیر نورانی شهدای عزیزمان منحرف شویم، سرعت حرکتمان در رسیدن و تاسیس تمدن بزرگ جهان اسلام با وقفه مواجه می شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه ماه عسل تلاش معلمان عزیزمان باید تربیت نسلی سالم و مقاوم در برابر همه سختی ها و چالش ها و ضد ارزش ها باشد، افزود: معلمان باید نسلی تربیت کنند که از اسلام و انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کند و اگر اینگونه باشد می توان گفت تلاش معلمین برای آینده سازی نظام به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بحث خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی مطرح شده است گفت: پرداختن درست به مباحث خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی نیازمند معلمانی است که از جنس شهدا و همرزم شهدا هستند تا بتوانند در گام دوم انقلاب به رسالت خطیری که دارند هم در امر خودسازی و هم در امر جامعه پردازی به درستی و زیبایی عمل کنند.

مرتضوی معلمان را محوری ترین نقش در جامعه برشمرد و گفت: برای قرار گرفتن در مسیر نورانی بایستی تحت تربیت انسان هایی قرار بگیریم که همه هستی و سرمایه مادی و معنوی خود را برای تربیت نسلی صرف می کنند که به دنبال خدمت به اسلام و انقلاب هستند و لذا وجه تمایز معلمین با سایر اقشار جامعه از این حیض است که ماه عسل تلاش معلم، انسان سالم، کامل و متقی است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: هیچ خدمت و تلاشی ارزنده تر از این نیست که بتوانیم انسانی سالم و کامل تربیت کنیم و لذا می بینیم که دشمنان در این موضوع کاملا هوشمندانه عمل می کنند و می دانند نقش و تاثیرگذاری معلم چیست به همین دلیل هجمه های بی شرمانه و ناجوانمردانه را متوجه معلمین می کنند.

وی با بیان اینکه در سایه الطاف الهی و توجه شهدا و امام زمان (عج) تا به امروز جامعه معلمین ما همواره در پیشبرد انقلاب اسلامی هوشمندانه حاضر در صحنه بودند، افزود: انتظاری که از شما منتطران واقعی داریم این است که این مسیر نورانی و پر رهرو حفظ شود و اگر فردی از افراد تحت تعلیم و تربیت ما در این مسیر دچار انفطاط فکری و بی تفاوتی شود فردای قیامت در محضر خداوند سبحان و شهدا چیزی جز شرمندگی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار