مسئول دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی:

مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم 2 بار به دفاع مقدس اشاره کردند

مسئول دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم 2 بار به دفاع مقدس اشاره کردند که یکبار با لفظ «دفاع مقدس» و یک بار هم با عنوان «جنگ هشت ساله».
کد خبر: ۳۴۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 08May 2019

مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم 2 بار به دفاع مقدس اشاره کردند«زهرا مرادی» مسئول دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی اظهار داشت: در بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب به تبیین دستاوردهای انقلاب و 40 سال گذشته پرداختند و توصیه‌هایی اساسی به منظور پیشبرد و بالندگی آن اضافه فرمودند.

مرادی تصریح کرد: بی‌شک این بیانیه برای آحاد مردم، ادارات، سازمان‌ها، تشکل‌ها و... چراغ راهی است تا با تکیه بر آن با سرعت به سوی تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حرکت کنند.

مسئول دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در همین راستا اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس استان مرکزی به تبیین نقش خود در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بیانیه گام دوم پرداخته و بر آن است تا با سرلوحه قرار دادن این بیانیه مهم، وارد فرایند بزرگ و جهانی چهل سال دوم انقلاب شده و هم‌تراز با آن به نشر ارزش‌های دفاع مقدس که همان ارزش‌های انقلاب است که از انتزاع به عمل درآمد و عرصه  عملی یافت تا استوارتر شود، بپردازد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هفت توصیه مهم و راهبردی را مطرح کردند که نقش بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در 2 توصیه ایشان کلیدی و مهم است اضافه کرد: این دو توصیه مهم با موضوعات معنویت و اخلاق و همچنین سبک زندگی بیان شده است.

مرادی با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به عنوان یک مجموعه فرهنگی – اجتماعی با استفاده از فرهنگ غنی دفاع مقدس که همان فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است نقش مهمی در افزایش شعور معنوی و وجدان اخلاقی جامعه دارد گفت: این مجموعه با بهره‌گیری از ارزش‌های دفاع مقدس در ترویج سبک زندگی اسلامی نیز نقش آفرین است.

مسئول دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: با در دست داشتن راهبرد‌های کلان رهبری و احصاء راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت؛ نقش بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راه این مجموعه فرهنگی مشخص و مبرهن است.

واژه دفاع مقدس در کلام رهبری

مرادی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم 2 بار به دفاع مقدس اشاره کردند که یکبار با لفظ «دفاع مقدس» و یکبار هم با عنوان «جنگ هشت ساله».

وی تصریح کرد: در یک بخش رهبری دفاع مقدس را بعد از انقلاب اسلامی عامل مهمی در افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه عنوان کردند و در بخش دیگر ثبات و امنیت کشور و معجزه پیروزی هشت ساله را از برکات بزرگ انقلاب اسلامی معرفی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار