حجت‌الاسلام حسنی در گرامیداشت شهدای اقتدار فرهنگی:

شهدای اقتدار فرهنگی به اوج تسلیم خدا رسیدند

آئین گرامیداشت شهدای فرهنگی در خارج از کشور، دوشنبه سوم آذر 93 در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر اطلاعات برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ - 24November 2014

شهدای اقتدار فرهنگی به اوج تسلیم خدا رسیدند

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، در مراسم گرامیداشت شهدای اقتدار فرهنگی که همزمان با نخستین سالگرد شهادت حجتالاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان برگزار شد، حجتالاسلام علوی وزیر اطلاعات، حجتالاسلام قمی معاون بینالملل دفتر مقام معظم رهبری، ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجتالاسلام حسنی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، مصطفوی مشاور امور بینالملل دفتر مقام معظم رهبری، ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین، حمید محمدی قائم مقام سازمان حج و زیارت، سفیر لبنان در ایران و تعدادی از مسئولان فرهنگی و خانوادههای شهدای اقتدار فرهنگی حضور داشتند.

در این مراسم از خانوادههای شهید ابراهیم انصاری، محمدعلی رحیمی، شهید سیدمحمد حسین نواب و شهید صادق گنجی از شهدای اقتدار فرهنگی تجلیل شد و از تمبر یادبود شهدای اقتدار فرهنگی در خارج از کشور رونمایی شد.

ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این مراسم با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و نام این شهدا، گفت: یکی از مسائل مهم بحث تسلیم در برابر خداوند است. تسلیم مقام بزرگی است که نمیتوان آن را توصیف کرد و خداوند وعده کرده کسی که قصد تسلیم در برابر او داشته باشد را یاری کند.

وی با بیان اینکه شهدای اقتدار فرهنگی این ویژگی را داشتند که به نقطه اوج تسلیم در برابر خداوند رسیدند، افزود: حضور و حرکت آنها در راه آرمانهای مقدس اسلامی و منویات امام و رهبری، تسلیم در برابر خداوند را برای آنها رقم زد تا اینچنین در بین ما عزیز باشند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: بزرگداشت یاد و نام شهدا به نوعی تسلی خود ماست وگرنه آنها بزرگ هستند و خداوند به آنها عنایت داشته است. 

ابراهیمی ترکمان با اشاره به اینکه خداوند وعده کرده که دین الهی را از مشکلات و خطرات حفظ خواهد کرد، گفت: تمام شهدای ما حامل این پیام الهی بودند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حامل اقتدار معنوی نظام است و این شهیدان پرچمدار حمل این اقتدار بودند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش وافری انجام دهیم و پیروی خوبی برای شهدا که حقیقت پایدار هستند، باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها